رئیس شورای شهر تهران خود را قرنطینه کرد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 10:04

رئیس شورای شهر تهران خود را قرنطینه کرد

شماره: 9320
Aa Aa

هاشمی با بیان این که هفته گذشته در جلسه شورایاران منطقه 13 با رحمان‌زاده جلسه داشته گفته در حال حاضرعلائم ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا ندارد.

پس از ابتلای شهردار منطقه 13 تهران به ویروس کرونا؛
رئیس شورای شهر تهران خود را قرنطینه کرد

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران درباره ملاقاتش با شهردار منطقه 13 که به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا در بیمارستان بستری است اظهار داشت:

سه‌شنبه هفته گذشته جلسه شورایاران در منطقه 13 تشکیل شد و علاوه بر من مسجد جامعی و میلانی از اعضای شورای شهر و برخی از همکاران روابط عمومی در این جلسه حضور یافتند. روز بعد از این ملاقات نیز بنده با خانم نژاد بهرام و آقای فراهانی و نظری جلسه داشتم.

وی افزود:

رحمان‌زاده، شهردار منطقه 13 در جلسه ماسک بر صورت داشت و به من گفت آنفلوآنزا دارم و به دلیل اینکه در روز 22 بهمن گشت زده‌ام دچار بیماری شده‌ام.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، رئیس شورای شهر تهران ادامه داد:

از خانم خداکرمی که پزشک شورا و عضو کمیته سلامت و محیط زیست هستند در مورد وضعیت جسمانی آقای رحمانی سوال کردم که ایشان به من گفتند از 4 تست کرونا مجتبی رحمان‌زاده شهردار منطقه 13 سه مورد آن مثبت بوده است.

وی بیان داشت: پس از اطلاع از این موضوع به هیأت رئیسه اعلام کردم که جلسه‌ای تشکیل دهند و در مورد برگزاری جلسات آتی شورا تصمیم بگیرند.

هاشمی بیان داشت: از آنجایی که هفته پیش من در کنار شهردار منطقه 13 بودم امروز تصمیم گرفتم از منزل بیرون نیایم در حال حاضر علائمی از ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا ندارم.

وی گفت:‌

به ابراهیم امینی نایب رئیس شورا اعلام کردم که برای فردا اگر صحن تشکیل شد من حضور نمی‌یابم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان