رئیس مجلس ایران انقلاب اسلامی را مظلوم خواند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 8:23

رئیس مجلس ایران انقلاب اسلامی را مظلوم خواند

شماره: 9198
Aa Aa

علی لاریجانی می گوید باید بسیار زیاد به ثمرات انقلاب توجه شود تا نسل جوان متوجه اقدامات انجام شده برای آزادی و رهایی ملت شوند.

تنها کشوری که جلوی آمریکا ایستاده ایران است؛
رئیس مجلس ایران انقلاب اسلامی را مظلوم خواند

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از تندیس استاد شهید مطهری در موزه عبرت  گفت: انقلاب اسلامی که با این همه مجاهدت به وجود آمد یک انقلاب پرصلابت و در عین حال مظلوم است.

وی افزود: در مراسم‌هایی که برای گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود باید بسیار زیاد به ثمرات انقلاب و همچنین مجاهدت‌هایی که در این زمینه صورت گرفته است توجه شود تا نسل جوان متوجه اقدامات انجام شده برای آزادی و رهایی ملت شوند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، رئیس مجلس خاطرنشان کرد: در زمان رژیم طاغوت کشور ایران توسط مستشاران آمریکایی و صهیونیستی اداره می‌شد و حکمرانان در سطح پائین تری از حکمرانی بودند.

لاریجانی یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی تغییر بنیادی در کشور صورت گرفت و اکنون در کره خاکی تنها کشوری که جلوی آمریکا ایستاده جمهوری اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد:

انقلاب اسلامی با صلابت مقابل آمریکا ایستاده است و این هجومی که نسبت به انقلاب اسلامی و ملت ایران وجود دارد مظلومیت انقلاب را نشان می‌دهد.

رئیس مجلس گفت: ممکن است خیلی از کشورها مخالف آمریکا باشند اما با آمریکا مماشات می‌کنند.

لاریجانی گفت: شهید مطهری فکر نوینی را به وجود آورد که انقلاب اسلامی بتواند با توانمندی فرهنگی حیات خود را ادامه دهد و کمتر کسی را می‌شناسیم که چنین نقشی را در انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی افزود: شهید مطهری قبل از انقلاب اسلامی در مورد کشور و ملت دغدغه داشت و اکنون با رجوع به برخی از آثار ایشان مشخص می‌شود بسیاری از مشکلات فعلی قابل حل است.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان