رای پرونده متهمان محیط زیست قطعی شد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 23:34

رای پرونده متهمان محیط زیست قطعی شد

شماره: 9283
Aa Aa

طاهباز و بیانی به ده سال، جوکار و قدیریان به هشت سال، رجبی، کاشانی و خالقی به شش سال و کوهپایه به چهار سال حبس محکوم شده اند.

سخنگوی قوه قضائیه ایران خبر داد؛
رای پرونده متهمان محیط زیست قطعی شد

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در بیستمین نشست خبری خود اظهار کرد: در حد فاصل نشست قبلی سخنگوی تا امروز بیش از 50 نفر از مفسدان اقتصادی محکومیت قطعی حاصل کردند.

وی افزود:

رأی پرونده متهمان موسوم به پرونده محیط زیست که از نظر ما این پرونده یک پرونده اقدام علیه امنیت است رسیدگی و رأی نهایی آن نیز صادر و قطعی شده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی افزود:

در این پرونده مراد طاهباز فرزند قاسم به جرم همکاری با آمریکا به عنوان دولت مخاصم به 10 سال حبس و رد وجوه دریافتی از دولت آمریکا، نیلوفر بیانی به جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا به 10 سال حبس و رد وجوه ماأخوذه، هومن جوکار به جرم همکاری با دولت مخاصم آمریکا به 8 سال حبس، طاهر قدیریان به جرم همکاری با دوت مخاصم آمریکا به هشت سال حبس، سام رجبی تبریز به جرم همکاری با دولت مخاصم آمریکا به 6 سال حبس، سپیده کاشانی به جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا به 6 سال حبس، امیرحسین خالقی حمیدی به جرم جاسوسی به 6 سال حبس و عبدالرضا کوهپایه به جرم اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنتی به 4 سال حبس محکوم شدند که محکومیت آنها در دادگاه تجدیدنظر تأیید شد.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان