متهمان پرونده فعالان محیط زیست تفهیم اتهام شدند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 20 ارديبهشت 1403 - 3:07

متهمان پرونده فعالان محیط زیست تفهیم اتهام شدند

شماره: 8100
Aa Aa

اسماعیلی با تایید خبر بازداشت فریبا عدالتخواه گفته: به لحاظ ماهیت و موضوعاتی که در این پرونده مطرح است هنوز فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی نیست.

سخنگوی قوه قضائیه خبر داد؛
متهمان پرونده فعالان محیط زیست تفهیم اتهام شدند

به گزارش اسپادانا خبر، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری و در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پرونده فعالان محیط زیست گفت:

در مورد این پرونده مراجع ذیصلاح در حوزه های امنیتی اظهار نظر کارشناسی انجام دادند و با وصول نظرات تخصصی کار دادگاه روی روال قرار گرفت. در دو نوبت صبح و عصر رسیدگی آغاز شده است و متهمان تفهیم اتهام شدند و روند رسیدگی ادامه دارد.

اسماعیلی اظهار داشت: باید منتظر باشیم تا دادگاه رسیدگی‌ها را پایان برساند و داوری دادگاه را در ارتباط با این پرونده و سایر پرونده‌ها بپذیریم.

وی خاطرنشان کرد: موضع دستگاه قضایی در مورد جرایم محیط زیستی کاملاً جدی است و اقدام عملی هم انجام شده است همچنین دستورالعمل، بخشی از شعب تخصصی ناظر به حوزه محیط زیست است.

سخنگوی قوه قضائیه درباره دستگیری فریبا عدالتخواه نیز گفت:

ایشان جزو متهمانی است که اخیراً دستگیر شده و به لحاظ ماهیت و موضوعاتی که در این پرونده مطرح است، هنوز فرصت مناسب برای اطلاع رسانی نیست اما اصل بازداشت وی را تایید می‌کنیم و با ادامه تحقیقات، اطلاع‌رسانی شفاف‌تری انجام می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان