ربات ها هشتگ «اعدام نکنید» را پایین و بالا می کنند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 21:16

ربات ها هشتگ «اعدام نکنید» را پایین و بالا می کنند

شماره: 10668
Aa Aa

غلامحسین اسماعیلی گفته برخی ضدانقلاب، جریانات معارض و امپراتوری رسانه ای علیه نظام و انقلاب بودند؛ گوش ما اصلا به آن ها بدهکار نیست.

سخنگوی قوه قضاییه ایران اعلام کرد؛
ربات ها هشتگ «اعدام نکنید» را پایین و بالا می کنند

سخنگوی قوه قضاییه ایران با اشاره به هشتگ «اعدام نکنید» در فضای مجازی گفت:

برخی ضدانقلاب، جریانات معارض و امپراتوری رسانه ای علیه نظام و انقلاب بودند که گوش ما اصلا به آن ها بدهکار نیست. ذیل این ها اصلا کسی نبود و ربات ها بودند و اعداد و ارقام را پایین و بالا می کنند. عده ای از افراد ناآگاهانه به این جمع پیوستند و نمی دانستند موضوع چیست که بدون اطلاع و تحقیق وارد این فضا شدند. عده ای نیز از دلسوزان بودند که از ما انتقاد کردند ما انتقاد دلسوزان جامعه را می پذیریم و قبول می کنیم که چه بسا در فضای رسانه ای می توانستیم بهتر از این عمل کنیم و عملکرد مناسب تری داشته باشیم.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در بخش خبری ساعت ۲۱ تلویزیون ایران و در خصوص رویکرد قوه قضائیه پیرامون توقف اجرای حکم اعدام سه محکوم اعتراضات آبان ماه عنوان کرد: اگر بنا به شنیدن حرف و تسلیم و تواضع باشد تسلیم و تواضع ما در برابر دلسوزان نظام و انقلاب است اما تصمیمات ما به هیچ عنوان تحت تأثیر این فضاسازی ها نبوده است. صلابت و اقتدار ما در برخورد بر مبنای قانون، حق و عدالت بوده و هیچ موضوع دیگری برای ما اثرگذار نخواهد بود.

اسماعیلی در ادامه و در خصوص اعمال ماده ۴۷۴ بیان کرد: ماده ۴۷۴ یک ماده قانونی مندرج در آیین دادرسی کیفری ماست که شرایطی را برای اعاده دادرسی بیان کرده است و برای هر دسته ای از پرونده ها تحت شرایطی پذیرفته که محکوم‌علیه، وکیل او و یا دادستان مجری حکم و یا دادستان کل کشور می توانند از برخی از احکام قطعی صادره تقاضای اعاده دادرسی کنند و اختصاص به این پرونده نداشته است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان