رسانه‌های بیگانه چه حرفی دارند تا از امروز در بوق و کرنا کنند؟ | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 7:56

رسانه‌های بیگانه چه حرفی دارند تا از امروز در بوق و کرنا کنند؟

شماره: 12667
Aa Aa

او با اشاره به تزریق اولین واکسن به پسر وزیر بهداشت گفته من اعلام کرده بودم خودم آماده هستم اولین فردی باشم که واکسن را دریافت می‌کنم.

روحانی پس از آغاز واکسیناسیون سراسری کرونا در ایران؛
رسانه‌های بیگانه چه حرفی دارند تا از امروز در بوق و کرنا کنند؟

حسن روحانی، رییس جمهور ایران در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو و بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی با اشاره به آغاز واکسیناسیون در کشور گفت:

کار بسیار خوبی از سوی وزیر بهداشت انجام شد که این واکسیناسیون را از پسر جوان دانشجوی خود شروع کردند تا مردم بدانند اگر اقدامی در زمینه مبارزه با کووید انجام می‌شود در چارچوب برنامه‌های بهداشتی است و جان مردم و سلامتی‌شان برای ما عزیز است و هیچ‌گاه برنامه‌ای بی‌حساب و مطالعه برای مردم ما صورت نگرفته است. من اعلام کرده بودم خودم آماده هستم اولین فردی باشم که واکسن را دریافت می‌کنم. مردم باید بدانند اگر چیزی را اعلام می‌کنیم به آن ایمان و اعتقاد داریم. اینکه فرزند وزیر بهداشت پذیرفته که واکسن را دریافت کند مهمتر است چرا که فرزند آدم از جانش عزیز تر است.

به گزارش اسپادانا خبر، رییس جمهور تاکید کرد:

من مانده‌ام که این رسانه‌های بیگانه و بیگانگان چه حرفی دارند تا از امروز در بوق و کرنا کنند؟ تا دیروز می‌گفتند بسیاری از کشورها واکسیناسیون را آغاز کرده‌اند و ایران کاری نکرده، حالا از امروز این بندگان خدا چه حرفی داشته باشند که بزنند، نمی‌دانم. باید بگردند و حرف تازه‌ای پیدا کنند.

وی یادآور شد:

یک بار هم گفتم ما با دست بسته شنا می‌کنیم و دنیا با دست باز. ما را وارد یک جنگ اقتصادی در سه سال گذشته کردند ولی با وجود بسته بودن دستمان از دیگران عقب نخواهیم ماند که آن هم به برکت لطف خداوند و همت و ایثار مردم ماست.

رییس جمهوز با اشاره به قطعی برق یا آب برخی مناطق در ماه‌های گذشته، گفت:

وقتی آب یا برق در منطقه‌ای برای چند ساعت قطع می‌شود - که البته نباید چنین چیزی رخ دهد و باید تلاش کنیم تا چنین نشود - ولی این یکی دو ساعت قطعی باعث می‌شود مردم هم فکر کنند که این زیرساخت‌ها چیست؟ شما تصور کنید که حتی یک روز در جایی در این کشور گاز قطع شود یا مثلاً یک روز گازوییل و بنزین در کشور نباشد، ببینید چه اتفاقی می‌افتد. پس فراهم کردن این زیرساخت‌ها چون برای مردم عادی شده و همیشه در دسترس است شاید به چشم نمی‌آید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان