واکسن های کرونای غرب سرطان زا و عقیم کننده هستند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 16:26

واکسن های کرونای غرب سرطان زا و عقیم کننده هستند

شماره: 12388
Aa Aa

عنابستانی گفته ما صدای این مردم مظلوم هستیم و قسم خورده‌ایم حنجره فریادشان باشیم؛ آیا فریادرسی و گوش شنوایی هست؟ فریاد مردم به آسمان بلند است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی؛
واکسن های کرونای غرب سرطان زا و عقیم کننده هستند

علی اصغر عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس و در نطق میان دستور گفت:

جناب رئیس جمهور، شما اشتباه فهمیده‌اید که در کشوری که سال‌ها است پرچمدار واکسن‌سازی است برای تامین واکسن چشم امید به دشمن دوخته‌اید و دست دانشمندان ما را برای تولید واکسن بسته‌اید. چرا برای ساخت واکسن مدت‌ها فرصت‌سوزی کردید و به موسسات مربوطه اجازه کار ندادید؟ چرا هنوز به انستیتو رازی اجازه آزمایش انسانی نمی‌دهید؟ کشورهایی که تمام تلاش خود را بر علیه ملت ایران به کار گرفته‌اند و حتی از ورود داروهای مهمی مانند داروی سرطان، بیماری های خاص و حتی داروی بیماران پروانه ای به کشور جلوگیری کردند چگونه ناگهان دلسوز ملت ما شدند و برای  سلامت ملت ما واکسن تعارف می‌کنند؟ آن هم واکسن‌هایی که بر اساس برخی گزارشات هم سرطان‌زا و هم عقیم‌کننده هستند و حتی 60 درصد نظام بهداشت و درمان خودشان هم حاضر به استفاده از آنها نیستند؛ سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد آنچه خود داشت زبیگانه تمنا می کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس یازدهم گفت:

در شرایطی که انتظار می‌رفت دولت به تاخیر چندساله برای اصلاح ساختار بودجه پایان دهد اما متاسفانه لایحه را غیرشفاف، غیرواقعی و به شدت رانتی تنظیم کرده است؛ فرض غیرواقعی میزان فروش نفت، سیاست ارزی چندنرخی و رانتی به منزله تدوام اتلاف و تباه بیت‌المال و حقوق مردم است؛ ارز 4200 تومانی جز رانت، گرانی، هدررفت میلیاردها دلار منابع ملی و انتفاع محدودی انحصارگر متنفذ در دولت چیزی برای مردم نداشته است. مدلل‌ها و دلال‌ها در این میانه چه می‌کنند؟ چرا گزارش دقیقی از ارز 4200 تومانی نمی‌دهید؟ 50 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی توزیع کردید و همان زمان همان کالاها تا 70 درصد گران شد نکند خودتان هم متوجه نشده‌اید که چیکار می کنید؟ 3 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی هنوز بلاتکلیف است چرا آدرس غلط می‌دهید و در مقابل اصلاح موافقت می کنید؛ به حول قوه الهی و به همت مجلس این مسیر غلط اصلاح خواهد شد و از شما هم خواهش می‌کنیم در مقابل اصلاح بودجه و خدمت به مردم سنگ‌اندازی نکنید و از کمیسیون تلفیق هم تقاضا داریم برای اصلاح ساختاری و اساسی بودجه هیچ گونه مماشاتی نکند؛ اگر کمیسیون تلفیق مماشات کند به طور قطع نمایندگان در صحن مجلس بودجه را به صورت اساسی اصلاح می کنند و اجازه نمی دهند دولت این بودجه زمین سوخته را به دولت بعدی تحویل دهد.

او گفت:

ما صدای این مردم مظلوم هستیم و قسم خورده‌ایم حنجره فریادشان باشیم؛ آیا فریادرسی و گوش شنوایی هست؟ فریاد مردم به آسمان بلند است آیا اندازه کاهی برایتان ارزش دارد؟ در ایام فاطمه قرار داریم و از بی بی دو عالم گشایش همه گره ها و فرج امام زمان ( عج ) را طلب می کنیم

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان