روحانی: تمام ارکان کاخ سفید از منطق ظریف متزلزل می‌شوند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 11:09

روحانی: تمام ارکان کاخ سفید از منطق ظریف متزلزل می‌شوند

شماره: 8193
Aa Aa

رئیس جمهور ایران می گوید جای تعجب دارد دولتی که معتقد است دولت مقتدر و ابرقدرت جهان است از مصاحبه وزیر خارجه ایران می‌ترسد.

در واکنش به به تحریم محمد جواد ظریف؛
روحانی: تمام ارکان کاخ سفید از منطق ظریف متزلزل می‌شوند

به گزارش اسپادانا خبر، حسن روحانی رئیس‌جمهور در جریان سفر خود به آذربایجان شرقی با اشاره به تحریم محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران گفت:‌

دولت آمریکا می‌گوید در هر لحظه‌ای آماده مذاکره با دولت ایران هستیم. بعد وزیر خارجه آن کشور را تحریم می‌‌کنند، البته قبلش که غلط‌های بالاتری کردند و رهبر معظم انقلاب را تحریم کردند.

وی افزود:  این اقدامات آنها به معنای آن است که دشمنان ما آنچنان عاجز شدند که فرصت خردورزی و تفکر را هم از دست دادند. من بخواهم مذاکره کنم با دولتی،‌ راه مذاکره را وزارت خارجه آن دولت و کشور می‌دانم، راه دیگری نداریم. رئیس این وزارت خارجه و مسئول دیپلماسی کشور وزیر امور خارجه است. اینکه دولتی که معتقد است دولت مقتدر و ابرقدرت در سطح جهان است از مصاحبه وزیر خارجه ما می‌ترسد، جای تعجب دارد.

روحانی با بیان این مطلب که کاملا آشکار و رورشن است که تمام ارکان کاخ سفید از حرف زدن و منطق یک انسان دانشمند، دیپلمات فداکار و آگاه متزلزل می‌شوند، تصریح کرد:‌ آقای دکتر  ظریف در نیویورک، مصاحبه می‌کند، این‌ها (سران آمریکا) هفته‌ها و ماه‌ها عصبانی هستند و نگرانی خودشان را ابراز می‌کنند،‌ می‌گویند وزیر خارجه ایران، می‌آید افکار عمومی ما را منحرف می‌کند و واقعیت‌ها را برای مردم ما بیان می‌کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان