روحانی: مردم را در مسیر سازگار کردن با کرونا یاری کنید | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 15:20

روحانی: مردم را در مسیر سازگار کردن با کرونا یاری کنید

شماره: 10167
Aa Aa

رئیس جمهور خواسته به جای ارائه هشدارهای یکسویه و فاقد آگاهی‌بخشی که در مردم ایجاد نگرانی و ناامنی روانی می کند اطلاعات هوشمندانه ارائه شود.

در گفت‌وگو با سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران؛
روحانی: مردم را در مسیر سازگار کردن با کرونا یاری کنید

حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در گفت‌وگو با سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این کشور ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها از اطلاع‌رسانی هدفمند درباره کرونا گفت:

باید به جای ارائه هشدارهای یکسویه و فاقد آگاهی‌بخشی که صرفا در مردم ایجاد نگرانی و ناامنی روانی کند با ارائه اطلاعات هدفمند و هوشمندانه، مردم را در مسیر سازگار کردن زندگی و کار با کرونا یاری کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، رئیس‌جمهور با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه روسای کمیته‌های ستاد مقابله با کرونا از جمله درباره ساعات بازگشایی حرم‌های مطهر، اقامه نماز جمعه در شهرهای با سطح خطر متوسط، آغاز فعالیت مراکز و آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری و آژانس‌های گردشگری از وزیر بهداشت خواست تا طرح‌های لازم را برای بررسی و تصمیم‌گیری در این موارد به جلسه فردای ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کند.

وزیر بهداشت در این گفت‌وگو گزارشی از آمار سفرها در تعطیلات اخیر و نحوه اجرا و نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی در جریان ترددها و سفرهای این روزها به روحانی ارائه کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان