روزنامه قانون مجرم شناخته شد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 18:18

روزنامه قانون مجرم شناخته شد

شماره: 8215
Aa Aa

سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات گفته اتهام این روزنامه انتشار تیتری با عنوان «مهمان ناخوانده» همزمان با سفر بشار اسد به ایران بود. 

به اتهام نقض مصوبه شورای عالی امنیت ملی؛
روزنامه قانون مجرم شناخته شد

سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: روزنامه قانون به اتهام نقض مصوبه شورای عالی امنیت ملی مجرم شناخته شد و هیات منصفه با اکثریت آرا مدیرمسئول این روزنامه را مستحق تخفیف ندانست.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، احمد مومنی راد اظهار داشت: اتهام این روزنامه انتشار تیتری با عنوان «مهمان ناخوانده» همزمان با سفر بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به جمهوری اسلامی ایران بود. 

وی افزود: در جلسه دادگاه مطبوعات سه پرونده در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی مطرح شد که یک پرونده مربوط به روزنامه قانون و پرونده دوم درباره خبرگزاری جهان نیوز بود. مدیر مسئول این خبرگزاری به دنبال شکایت نهاد ریاست جمهوری به دلیل انتشار مطلبی درباره اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی متهم شد که هیات منصفه با اکثریت آرا متهم را مجرم ندانست.

مومنی راد افزود: پرونده دیگر مربوط به سایت بانک برتر بود که مدیرمسئول این سایت به دنبال شکایت بانک پاسارگاد متهم به نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی شد ولی هیات منصفه با اکثریت آرا مدیرمسئول این سایت را مجرم ندانست. 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان