سناتورهای آمریکا خواستار اعمال تحریم های سخت تر علیه ایران هستند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 17:08

سناتورهای آمریکا خواستار اعمال تحریم های سخت تر علیه ایران هستند

شماره: 7333
Aa Aa

پمپئو می گوید: پول ایران در آمریکای جنوبی برای اهداف مخرب، حمایت از حزب‌الله، سازمان‌های تبهکار فراملی و تروریسم صرف می‌شود.

وزیر خارجه آمریکا ادعا کرد؛
سناتورهای آمریکا خواستار اعمال تحریم های سخت تر علیه ایران هستند

وزیر خارجه آمریکا طی اظهاراتی مدعی شد تعدادی از سناتورهای این کشور از وی خواسته اند تا فشارهای تحریمی علیه ایران افزایش یابد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از استریپز، مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا در ادامه افزود: سناتورها خواستار تحریم های سخت تر علیه ایران هستند. مضحکانه است که می گویند وزارت خارجه رویکرد حداکثر فشار را علیه ایران کاهش داده است.

پومپئو این اظهارات را تنها چند روز پس از سخنان تد کروز مطرح کرد که از وی خواسته بود که پس از پایان معافیت از تحریم‌ها در ماه آینده، گروه کوچکی از کشورها به خرید نفت از ایران ادامه دهند.

وزیر خارجه آمریکا در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: ما به فشارها علیه ایران ادامه می دهیم تا مردم این کشور به آنچه سزاوار آن هستند دست پیدا کنند؛ اینکه در کشوری زندگی کنند که بزرگ ترین حامی تروریسم در جهان نباشد.

گفتنی است پومپئو با صدای آمریکا نیز مصاحبه ای داشته و در آن مدعی مقابله با «اقدامات مخرب» ایران در آمریکای جنوبی شده است.

وی در این باره تاکید کرده: بی تردید پول ایران در آمریکای جنوبی برای اهداف مخرب، حمایت از حزب‌الله، حمایت از سازمان‌های تبهکار فراملی و حمایت از تروریسم در سراسر منطقه صرف می‌شود. ما با شرکای خود برای از بین بردن این همکاری ها مشارکت می کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان