ضرغامی: فضای مجازی آمده تا انقلاب اسلامی را نجات دهد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 20:08

ضرغامی: فضای مجازی آمده تا انقلاب اسلامی را نجات دهد

شماره: 6928
Aa Aa

رئیس پیشین صدا و سیما می گوید: می‌گویند فضای مجازی قرتی‌بازی است| گروهی برای اینکه شورای نگهبان حذفشان نکند حرف حسابی نمی‌زنند.

مدعیان انقلابی متوجه نیستند که ایمان دستوری نیست؛
ضرغامی: فضای مجازی آمده تا انقلاب اسلامی را نجات دهد

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، سید عزت‌الله ضرغامی در کنگره سراسری جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی گفت: مزیت شما در کنار سایر ویژگی‌ها اعتقاد به کار تشکیلاتی است. به اندازه کافی تئوری دینی و قرآنی درباره کار جمعی داریم و خداوند می‌گوید انسان‌ها گروه گروه وارد بهشت می‌شوند.

وی تاکید کرد: در کار سیاسی و کار تشکیلاتی کج فهمی‌ها و موانع کم نیست اما باید صبر کرد تا نتیجه گرفت. کار تشکیلاتی مزیت‌هایی دارد؛ یکی اشتراک عقلانیت در حوزه فکر و نظر است و دیگری تقویت توانمندی‌ها در حوزه اقدام است.

رییس پیشین صدا و سیما اظهار داشت: جوانان مومن و انقلابی این دو مزیت را باید بشناسند. بعضی که می‌خواهند مردم را حتی در مساجد نصیحت کنند می‌گویند ما هیچ مسولیتی نداریم اما می‌گوییم با اخلاق باشید و... که این برائت جستن از حکومت برند شده است.

وی ادامه داد: برخی نقاط قوت را به عنوان نقطه ضعف تلقی می‌کنند. ما در فتنه هم این آسیب‌ها را داشته‌ایم.

ضرغامی تصریح کرد: سعی کنید در بیان حق مستقل باشید. استقلال هزینه دارد. برخی عادت کردند به اجازه بزرگترها. بعضی جاها این را ایمان دستوری می‌دانند. بعضی دوستان و مدعیان انقلابی متوجه نیستند که ایمان دستوری نیست.

وی افزود: کسانی که می‌خواهند مستقل باشند و هزینه استقلال را نمی‌خواهند بپردازند بدانند که این راه به ترکستان است. خدا را شکر که فضای مجازی آمد که انقلاب اسلامی را نجات دهد؛ این فضا برغم آسیب‌هایی که دارد ظرفیت‌هایی دارد برای نجات انقلاب آمده است.

رییس پیشین صدا و سیما ابراز کرد: جمهوری اسلامی دارد برای اصل استقلال خود هزینه می‌دهد. بسیاری سعی کردند در ستایش وابستگی سخن بگویند اما رهبری گفت استقلال دستاورد بزرگ کشور است. ما رهبری این تفکر را در دست گرفتیم و دنیا دارد به ما نگاه می کند.

ضرغامی ادامه داد: شما در زمانی دارید کار سیاسی و تشکیلاتی می‌کنید که دنیای مجازی وجود دارد یعنی حتی یک بچه با راه‌اندازی یک تریبون در فضای مجازی می‌تواند افکار عمومی را هدایت کند. بدانید داریم در فضای مجازی کار می‌کنیم اما برخی می‌گویند این فضای مجازی قرتی‌بازی است.

وی یادآور شد: در کار تشکیلاتی شاخص خیلی مهم است وگرنه خود تشکیلات تبدیل به بت می‌شود و تشکیلاتی که منحرف شدند به همین دلیل بوده است. شاخص ما رهبری و ولایی بودن است. من مدتی است می‌خواهم درباره بیانیه گام دوم انقلاب صحبت کنم.

ضرغامی گفت: شجاعت در کار تشکیلاتی و کنار گذاشتن محافظه‌کاری مهم است که بلای جان تشکیلات است و من زمانی گفتم انتخابات به این شکل بلای جان ماست. برخی برای اینکه شورای نگهبان حذفشان نکند حرف حسابی نمی‌زنند گاهی برای اینکه تشکیلات آن‌ها را حذف نکند حرف نمی‌زنند. از این‌ها دوری کنید.

وی اضافه کرد: امروز مهمترین مسائل در کشور ما اتفاق می‌افتد و احزاب با سکوت از کنار آن می‌گذرند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان