ظریف می گوید فایل صوتی او دزدیده شده است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 15:44

ظریف می گوید فایل صوتی او دزدیده شده است

شماره: 13452
Aa Aa

در این دیدار، وزیر خارجه ایران رهنمودهای رهبر انقلاب را فصل‌الخطاب دانسته و بر ضرورت اجرای تمامی فرمایشات ایشان تاکید کرده است.

در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی؛
ظریف می گوید فایل صوتی او دزدیده شده است

در پی طرح سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون تشریح آخرین وضعیت مذاکرات وین و فایل صوتی منتشر شده، وزارت امور خارجه ایران گزارشی از حضور محمدجواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس منتشر کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، در این گزارش آمده است:

وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالات و ابهامات تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد فایل صوتی که به صورت دزدانه و ابتدائا ناقص از سوی رسانه‌های معاند منتشر شده به تشریح سوابق همکاری های نزدیک بیش از دو دهه ای خود با شهید سپهبد سلیمانی پرداخته و با بیان حمایتهای دوطرفه سردار شهید سلیمانی از فعالیتهای دیپلماتیک و همچنین دستگاه دیپلماسی از فعالیت‌های ارزشمند سپاه و نیروی قدس، قدرت و اقتدار میدانی سپاه و شهید سلیمانی را سرچشمه دستاوردهای ارزنده دیپلماتیک در منطقه دانست.

ظریف، رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری را در مقاطع حساس و تعیین کننده، روشنگر و فصل‌الخطاب دانسته و بر ضرورت اجرای تمامی فرمایشات مقام معظم رهبری توسط تمامی ارکان نظام و از جمله دستگاه سیاست خارجی تاکید کرد.

در ادامه نشست نیز اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جریان آخرین وضعیت مذاکرات وین در خصوص برجام قرار گرفتند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان