فتنه اخیر کاملا هدایت شده بود | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 12:07

فتنه اخیر کاملا هدایت شده بود

شماره: 20534
Aa Aa

فتنه اخیر کاملا سازمان دهی شده و در راستای براندازی نظام بود| حفظ امنیت و آرامش یک نیت الهی است| دشمن به دنبال اختلاف قومی، مذهبی و تجزیه طلبی است اما مفتضحانه شکست خورد.

حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران؛
فتنه اخیر کاملا هدایت شده بود

حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع روحانیون نیروهای مسلح گفت:

پلیس در همه مقاطع زمانی و مکانی حافظ جان، مال و ناموس مردم است و امروز هم در عرصه صیانت از امنیت کشور میدان داری می کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از سایت پلیس، او ادامه داد:

دشمن در هر شرایطی به دنبال رسیدن به اهداف شوم و پوشالی خود است از این رو فوت مرحوم "مهسا امینی" برای آنها یک بهانه بود تا بتوانند از این طریق امنیت و آرامش مردم را خدشه دار و نقشه های خود را در راستای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیاده کنند.

وی با بیان اینکه دشمن با یک جنگ ترکیبی به دنبال تشویش اذهان عمومی است گفت:

در شرایطی فعلی هدف دشمن ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدشه دار کردن نظم و امنیت مردم و تشویش اذهان عمومی در تمامی حوزه ها از جمله اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... است. فتنه اخیر کاملا هدایت شده و سازمان دهی شده در راستای براندازی نظام بود. دشمنان با فتنه های پوشالی خود به دنبال آشوب های خیابانی، تعرض به اموال عمومی و دولتی و ... بودند که توسط ضدانقلاب و منافقان و برخی مزدوران خائن هدایت می شود.

وی ضمن ابراز تاسف از حادثه ناگوار فوت مرحوم "مهسا امینی" بیان کرد:

انصافا همکاران ما در مجموعه انتظامی کشور موضوع را به صورت کامل و دقیق و بدون هیچ گونه ملاحظه ای مورد بررسی قرار دادند و براساس گزارشات ارائه شده و نتیجه تحقیقات هیچ موردی از ضرب و شتم در گزارش ها اعلام نشد. پلیس متعهد به حفظ جان، مال و ناموس مردم و حافظ ارزش های والای انقلاب اسلامی است و در برابر وظایف محوله و همچنین برقراری امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. خدمت رسانی به مردم و حفظ امنیت و آرامش یک نیت الهی است و امنیت مردم نیز خط قرمز پلیس است و هرگز اجازه نمی دهیم که عده ای اغتشاشگر امنیت مردم را خدشه دار کند. نیروهای پلیس مقتدرانه، با صلابت، مدبرانه و تا پای جان از امنیت صیانت کردند و خداوند را برای این بصیرت، شعور، روحیه جهادی و انقلابی همکاران و همرزمانم شاکرم و به همه نیروهای پلیس از مرز تا مرکز خداقوت می گویم. مدافع مردم و امنیت هستیم و تا پای جان برای امنیت این آب و خاک ایستاده ایم. نیروهای پلیس مردانه در میدان عمل برای دفاع از امنیت و مردم ایستادند و نقشه ها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند. دشمن با تمام توان وارد شده و هر چه داشت به میدان آورد برای اینکه ما یک ایران قوی و مستقل نداشته باشیم،.دشمن به دنبال اختلاف قومی، مذهبی و تجزیه طلبی است ولی شکست مفتضحانه ای خورد. هر کس در مقابل مردم ایران و خون شهدا بایستد شکست می‌خورد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در مردم است گفت:

امروز وظیفه جهاد تبیین داریم؛ بحمدالله شما علما و روحانیون عزیز به خوبی می توانید برای در زمینه جهاد تبیین و نهضت روشنگری اقدام کنید. یکی از کارکردهای همه ما به عنوان سربازان جنگ نرم بایستی صیانت از ارزش های والای نظام و انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای نیروهای مسلح باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان