فرمانده سپاه: در برابر ویروس کرونا نباید سست شویم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 14:55

فرمانده سپاه: در برابر ویروس کرونا نباید سست شویم

شماره: 10553
Aa Aa

فرمانده کل سپاه گفته وظیفه ما این است که بر اساس دستور ولی امرمان با همه امکانات و توان در این مسئله حضور داشته باشیم.

کمک‌های مومنانه مجدد آغاز شود؛
فرمانده سپاه: در برابر ویروس کرونا نباید سست شویم

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در نشست قرارگاه بهداشتی - درمانی سپاه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت:

ویروس کرونا سست نشده و همچنان در حال فعالیت است و هر روز جغرافیای جدیدی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و ما هم نباید سست شویم.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

براساس تجارب چند ماه گذشته این بیماری فقط از طریق همکاری و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه قابل گذر است و از آنجایی که هنوز درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد، نوع رفتارهای ما در کاهش این بیماری تعیین کننده است.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: از همه فرماندهان سپاه استانی درخواست می کنم به ویژه در استان‌هایی که اوضاع شیوع کرونا نامناسب است، همکاری مناسب با دانشگاه‌های علوم پزشکی داشته باشند و مساعدت‌های لازم را در بخش درمان، غربالگری، ضد عفونی کردن نقاهتگاه‌ها و حتی در بخش غسل و کفن متوفیان به عمل آوردند.

سلامی تاکید کرد: وظیفه ما این است که بر اساس دستور ولی امرمان با همه امکانات و توان در این مسئله حضور داشته باشیم. تولید و توزیع ماسک برای مردم و پاسداران همچنان باید در دستور کار باشد و کمک‌های مومنانه مجدد آغاز شود.

وی گفت:

در جلسه‌ای که یکشنبه آینده با مسئولان دستگاه‌های حمایتی و انقلابی خواهیم داشت، موج دیگری از کمک‌ها را برنامه ریزی خواهیم کرد و آن‌هایی که به سبب بیماری کرونا دچار مشکلات معیشتی شده اند، مساعدت می‌شوند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان