فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی قطعی است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 15:59

فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی قطعی است

شماره: 14391
Aa Aa

فرمانده سپاه در نشست با جمعی از اصحاب رسانه نیز گفته امروز کلمات همانند موشک و گلوله ها که پرتاب می شوند بعد جدیدی پیدا می کنند.

سلامی در دیدار با «زیاد نخاله» و «اسماعیل هنیه»؛
فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی قطعی است

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در دیدارهای جداگانه با «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس گفت:

خدای بزرگ را شاکریم که امروز با دست پر و کوله باری از درخشش یک پیروزی بزرگ، استثنایی و شگفت انگیز در ایران اسلامی حضور یافته اید و به واسطه واقعیت‌های انکارناپذیر میدانی اطمینان داریم زوال و فروپاشی رژیم صهیونیستی فراتر از یک آرزو، واقعیت قابل اتفاق در آینده نزدیک است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

نسبت رژیم صهیونیستی و مقاومت اسلامی فلسطین در عملیات سیف القدس با جنگ های قبلی متفاوت بود و در واقع در نبرد اخیر فلسطین قدرتمند و جدید ظهور کرد و پیروزی شما فراتر از دستاوردهای یک پیروزی نظامی بود. صهیونیست‌های سرکش را فقط قدرت می تواند آرام کند و قوی شدن فلسطین یک راهبرد و راهی است که هرگز نباید متوقف شود. روند تحولات و رخدادها در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد تصوری که سردمداران سلطه و صهیونیسم و رسانه‌های استکباری ایجاد کرده بودند که رژیم صهیونیستی شکست ناپذیر است و دیگران قادر به واکنش برابر آن نیستند و برای کشورهای اسلامی و عربی راهی جز صلح و همزیستی با اشغالگران قدس نمانده است با عملیات سیف القدس به یکباره فرو ریخت و این نبرد نشان داد که این فلسطین است که قدرتمند شده است و زوال و فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی قطعی است.

 فرمانده کل سپاه با اشاره به انسجام مستحکم و مختلف در نیروهای مقاومت فلسطین و وحشت و هراس ذاتی صهیونیست ها از نسل جدید مجاهدان و رزمندگان فلسطینی و کابوسی که به آنها تحمیل شده است تاکید کرد:

این واقعیت برای صهیونیست‌ها بسیار آزار دهنده است که اگر یک غزه محاصره شده کوچک برابر جنگ و جنایت رژیم وحشی و جعلی این گونه عمل می‌کند اگر جبهه‌ای به پهنای سرزمین‌های اشغالی برابرشان گسترده شود چه سرنوشتی برای آنها رقم می‌خورد؟

  • حسین سلامی همچنین در نشست با جمعی از اصحاب رسانه که به مناسبت 17 مرداد "روز خبرنگار" در سالن کنفرانس روابط عمومی کل سپاه برگزار شد از خبرنگاران کشور به عنوان پیام آوران انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت:

شما در جنگ روایت ها که نقطه کانونی نبرد انقلاب اسلامی و استکبار است حضور دارید و با ابعاد پیچیده و مرموز آن آشنا هستید. در دنیای امروز کلمات بسیار قدرتمند شده اند و می توانند تحرکات زیاد و تغییرات سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و ... را رقم بزنند. امروز کلمات همانند موشک و گلوله ها که پرتاب می شوند بعد جدیدی پیدا می کنند و در دنیای امروز که دنیای مرگ فاصله ها است به تدریج جغرافیای ذهن ها بر مرز ها چیره می شود. امروز در حوزه افکار عمومی بیش از آنکه با مقیاس فیزیکی مواجه باشیم با شعاع روانی رخدادها و حوادث روبرو هستیم به طور مثال یک حادثه کوچک در یک نقطه دنیا می تواند برانگیختگی بزرگی در جغرافیای غیر مرتبط ایجاد کند و میدان بزرگی را تحت تاثیر قرار دهد.

سلامی با بیان اینکه جنگ رسانه ای غربی ها بر اساس جمع ذهن های مختلف انسان ها که با تشکیل یک سطح به هم پیوسته تصمیم می‌گیرند طراحی می شود افزود:

دشمن در تلاش است تا با ایجاد تردید و ابهام در اذهان یا مقدسات ما را بشکند و یا مسائل را وارونه نشان دهد تا جامعه دچار تنش و اضطراب  شود. امروز به نوعی این خبرنگاران هستند که جهان را اداره می کنند. آنها با اخبار خاص و درکنار هم قرار دادن کلمات هم می توانند اضطراب و نگرانی ایجاد کنند و هم تولیدآرامش داشته باشند. به اصحاب رسانه توصیه می کنم گزارشی که تهیه می کنید یک جمله ماندگار داشته باشد. برخی خبرنگاران تصور می‌کنند صرفاً باید حرفه‌ای عمل کرد و تنها یک رویداد را گزارش کرد در حالی که عده ای در کنار هیجانی که اخبار تولید می کند به تولید هیجان بالاتر هم می اندیشند لذا باید علاوه بر روایت رویداد و واقعیت بر تولید هیجان و ارزش افزوده هم دقت داشت تا به مردم قدرت تشخیص بدهیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به دلیل تفاضل های زیادی که با غرب دارد با هجمه فرهنگی بسیار زیاد ی مواجه است گفت: 

ما یاد گرفتیم چگونه مستقل زندگی کنیم بنابراین همه می خواهند ما را شکست دهند اما واقعیت این است که با اقتدار پیش می رویم. ما استعداد و ظرفیت‌های زیادی برای غلبه بر حریف داریم. در جنگ بزرگ شده ایم و عادت کرده ایم که دشمن را شکست دهیم و به فضل الهی در تمامی صحنه ها بر آن ها غلبه کرده ایم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اظهار نظرهای اخیر مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران اسلامی گفت: 

شاید لفاظی یک مقام رژیم صهیونیستی باعث شود برخی فکرهایی کنند اما حقیقت این است که ما منتظر یک حرکت اشتباه از آن ها هستیم تا نابودشان کنیم. دشمنان توسط انقلاب اسلامی به عقب رانده شده اند و هیچ کس به اندازه ما قدرت آن ها را فرسوده نکرده است زیرا موجبات خروج آنها از پناهگاه های شان را ملت ما فراهم کرده اند.

سلامی، بیان واقعیات و امید آفرینی و تعقیب دشمن در جنگ رسانه ای امروز را رسالت مهم خبرنگاران توصیف و بر به کارگیری روشهای خلاقانه و بدیع با الگوهای بومی و کارآمد در تقابل با عملیات روانی دشمن و جبران ضعف و کم کاری ها در این حوزه با عمل قوی تر و هوشمندانه تر تاکید کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان