قانون مولدسازی اموال مازاد دولت باید اجرا شود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 12:59

قانون مولدسازی اموال مازاد دولت باید اجرا شود

شماره: 21085
Aa Aa

روزنامه ایران، روزنامه دولت جمهوری اسلامی نیز نوشته «مکاتبات» سران قوا و دفتر رهبری درباره «فروش اموال مازاد دولت»، «محرمانه» باقی می‌ماند.

جلسه سران سه قوه جمهوری اسلامی ایران برگزار شد؛
قانون مولدسازی اموال مازاد دولت باید اجرا شود

جلسه سران سه قوه جمهوری اسلامی ایران در دفتر رئیس جمهور این کشور برگزار شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از پاد، پیگیری و اجرای کامل قانون مولدسازی اموال مازاد دولت با همکاری همه قوا و نهادهای کشور از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بوده است.

در این جلسه سران قوا بر پیگیری و اجرای کامل قانون مولدسازی اموال مازاد دولت با همکاری همه قوا و نهادهای کشور تاکید کردند.

«مکاتبات» سران قوا و دفتر رهبری درباره «فروش اموال مازاد دولت»، «محرمانه» باقی می‌ماند

  •  

روزنامه ایران، روزنامه دولت جمهوری اسلامی ایران هم نوشته است:

متن بندهای مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت بعد از لازم‌الاجرا شدن محرمانه نیست و در سایت سازمان خصوصی‌سازی بخش قوانین و مقررات منتشر شده است. آنچه محرمانه است مکاتبات درباره این مصوبه از دفتر رئیس‌جمهور، دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دفتر مقام معظم رهبری است که همچنان محرمانه باقی می‌ماند. طرح مولدسازی دارایی‌های دولتی موضوعی است که با عنایت رهبری و با توجه ویژه مدیران دولت سیزدهم طی روزهای گذشته به مرحله اجرا رسیده است. این طرح که بر اساس آن بسیاری از دارایی‌های منجمد و حبس شده دولت از رکود خارج خواهند شد یک قدم مهم و اساسی در راستای بهینه‌سازی دارایی‌های دولتی و حرکت در راستای عدالت اجتماعی محسوب می‌شود.

  •  

رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در جلسه هیئت دولت گفت:

هدف مولدسازی استفاده از ثروت‌های متوقف مانده است.

او اظهار داشت:

هدف مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی، اجرای قانون در راستای مولدسازی اموال راکد دستگاه‌ها، با پشتوانه قانونی و حقوقی و بر اساس روشی اصولی است که با استفاه از تجارب گذشته به‌ویژه تجربه اجرای ناصحیح سیاست خصوصی‌سازی انجام خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان