قوه قضاییه ایران می گوید روابط ناسالم را تحمل نمی‌کند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 5:33

قوه قضاییه ایران می گوید روابط ناسالم را تحمل نمی‌کند

شماره: 11353
Aa Aa

رئیسی گفته حضور قاضی در دفتر وکیل و کارشناس زمینه روابط ناسالم را فراهم می‌کند؛ به نصیحت و توصیه در این زمینه اکتفا نخواهیم کرد.

در نشست شورای عالی قوه قضاییه مطرح شد؛
قوه قضاییه ایران می گوید روابط ناسالم را تحمل نمی‌کند

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه ایران در نشست شورای عالی قوه قضاییه با شورای قضایی استان‌ها طی سخنانی با بیان اینکه مبارزه با فساد، حمایت از تولید و تکریم ارباب‌رجوع به عدلیه، سه اولویت اصلی قوه قضائیه در سال ۹۹ است اظهار کرد:

مقابله با قاچاق کالا به عنوان یکی از موانع تولید، با جدیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، رییسی گفت:

نابسامانی و عدم نظارت در صدور کارت‌های بازرگانی، زمینه سوء استفاده از ارز‌های تخصیصی برای واردات را فراهم می‌کند. گاهی می‌بینیم یا می‌شنویم که به نام یک پیرزن یا پیرمرد روستایی یا یک کودک، واردات انجام می‌شود که اصلا از این مساله حتی مطلع نیستند؛ این مساله هم عجیب است هم غیر قابل تحمل.

رییس قوه قضاییه بیان کرد:

نتیجه غربالگری در برخی زندان‌ها نشان می‌دهد که هنوز کسانی در زندان هستند که با استفاده از ظرفیت قوانین موجود هم امکان آزادی دارند.

رییسی ادامه داد: لازم است صیانت از سلامت دستگاه قضایی و همکاران، با جدیت دنبال شود. حضور یک نیروی ناسالم در مجموعه قضایی دغدغه آفرین است و قبل از اینکه غصه‌دار محروم شدن از یک همکار شویم، باید برای صیانت از او تدبیر کنیم.

رییس قوه قضاییه گفت: حضور قاضی در دفتر وکیل و کارشناس ولو آنکه از همکاران سابق دادگستری باشند، زمینه روابط ناسالم را فراهم می‌کند؛ روابط ناسالم را تحمل نمی‌کنیم و به نصیحت و توصیه در این زمینه اکتفا نخواهیم کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان