محاکمه و مجازات اغتشاشگران با قاطعیت پی گیری خواهد شد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 19:39

محاکمه و مجازات اغتشاشگران با قاطعیت پی گیری خواهد شد

شماره: 20425
Aa Aa

او با بیان این که امروز دشمنان ملت‌ ایران برای مردم ما شعار «زندگی» سر می‌دهند گفته به کدام مردم دنیا زندگی بخشیده‌اند که چنین ادعایی دارند؟

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران؛
محاکمه و مجازات اغتشاشگران با قاطعیت پی گیری خواهد شد

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع امنیت گفت:

آرامش و امنیت امروز شهرهای ما به برکت خون جوانان عزیزی است که در برابر هجوم اغتشاشگران ایستادند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

اگر چه غم از دست دادن آنها برای‌مان بسیار دشوار است اما دستاورد خون پاک آنها ناامیدی دشمن بود. شناسایی، محاکمه و مجازات اغتشاشگران و عوامل شهادت نیروهای حافظ امنیت با قاطعیت پیگیری خواهد شد.

او اظهار داشت:

دشمن قصد داشت در جنگی ترکیبی و توطئه‌ای جدید، ارزش‌ها، انقلاب اسلامی و مردم را مورد هجوم قرار دهد اما فرزندان بصیر ملت در مقابل این هجمه ایستادگی کردند. دشمنان می‌خواستند نسخه‌ای که در برخی کشورها اجرا کرده بودند در ایران اسلامی با شعارهای توخالی و فریبنده اجرا کنند غافل از اینکه اینجا مردان، زنان و جوانان سلحشوری هستند که با احساس مسئولیت پای انقلاب و ارزش‌ها و کشور خود ایستاده‌اند. دشمن در حوادث اخیر داعش‌وار به جان انقلاب و مردم افتاد و نهایت عناد و سبوعیت و حقد و کینه نسبت به جریان ارزشی و جبهه انقلاب را به نمایش گذاشت. امروز امپراطوری رسانه‌ای دشمن با صحنه‌سازی و دروغ‌پردازی تلاش دارد تا حقایق را وارونه جلوه دهد اما خون شهدا، تبلیغات مسموم و توطئه‌های آنها را خنثی کرد و به جامعه آگاهی بخشید.

وی گفت:

امروز دشمنان ملت‌ ایران برای مردم ما شعار «زندگی» سر می‌دهند اما از آن طرف عمال اسلحه به دست‌شان در حرم شاهچراغ جان کودک ۱۰ ساله و پدر و مادرش را می‌گیرند. آنها در افغانستان ادعای دموکراسی داشتند اما محصول لشکرکشی به این کشور ۳۵ هزار کودک معلول بود و تمام خانه‌ها و شهرها را ویران کردند و باز هم ادعا دارند که ما زندگی می‌بخشیم. به کدام مردم دنیا زندگی بخشیده‌اند که چنین ادعایی دارند؟

رئیسی اظهار داشت:

فضاسازی‌ها تمام می‌شود و باطل از بین می‌رود و حق پایدار خواهد ماند تاکید کرد که این مسئله با قاطعیت از سوی دستگاه‌های ذیربط پیگیری خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان