مردم عوام هستند و ما ضامن ناز و کرشمه آن ها نیستیم | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 17:29

مردم عوام هستند و ما ضامن ناز و کرشمه آن ها نیستیم

شماره: 14723
Aa Aa

یک دکترِ بی‌خودی دارو تجویز می‌کند و مردم دوست دارند در بازار بگردند؛ اتفاقا رمدسیور زیادی روی دست ما مانده است که نمی‌دانیم با آن چه کار کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس؛
مردم عوام هستند و ما ضامن ناز و کرشمه آن ها نیستیم

سید مسعود خاتمی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درخصوص بحث کمبود واکسن کرونا و کمبود دارو به ویژه رمدسیور در ایران اظهار داشت:

کمبودی در بحث دارو پیش نیامده چه کسی این‌ها را گفته است؟ درخصوص رمدسیور اختلاف خودشان دارند و اتفاقا این دارو زیادی روی دست ما مانده است که نمی‌دانیم با آن چه کار کنیم. احتمالا رمدسیور را صادر کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، نماینده گلپایگان و خوانسار بیان کرد:

مردم عوام هستند. یک دکترِ بی‌خودی دارو تجویز می‌کند و مردم می‌روند بازار و البته دوست دارند در بازار بگردند. اگر به بیمارستان دولتی بیایند رمدسیور را باید رایگان به مردم بدهند اما مردم دوست دارند که بروند بخش خصوصی. ما ضامن ناز و کرشمه مردم که نیستیم. به بیمارستان خصوصی می‌روند و بیمارستانی دولتی را رها می‌کنند و می‌روند آنجا. خب ما چه کار کنیم؟ چرا به بخش خصوصی می‌روند که یک دکتر دارویی را که هنوز ثابت نشده را برایشان نسخه کند که مجبور شوند بروند چند میلیون قرض بگیرند و دارو تهیه کنند؟ از یک طرف از سوی ستاد کرونا گفته می‌شود که رمدسیور فایده ندارد و میلیون‌ها دوز در کشور موجود است و از یک طرف هم مردم نسخه در دست دارند و در خیابان‌ها سرگردان هستند. این‌ها مصیبتی است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان