مردم موارد بد رفتاری پلیس را به سازمان عقیدتی سیاسی گزارش دهند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 10:33

مردم موارد بد رفتاری پلیس را به سازمان عقیدتی سیاسی گزارش دهند

شماره: 15116
Aa Aa

امروز هیج فردی جرئت تعرض به هیچ شهروندی را ندارد| نیروی انتظامی در فتنه خوزستان به خوبی صف آشوبگران و مردم را از هم جدا کرد.

علیرضا ادیانی، نماینده ولی فقیه در ناجا عنوان کرد؛
مردم موارد بد رفتاری پلیس را به سازمان عقیدتی سیاسی گزارش دهند

 سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد:

راهنمایی‌ها، راهبرد‌ها و بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت نیروی انتظامی در تراز انقلاب در دستور کار ما قرار دارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران، وی گفت:

اصحاب رسانه و مردم با بیان خواسته‌های خود می‌توانند در ترسیم نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی گام بردارند و در این راه به پلیس کمک کنند. نیروی انتظامی در سالی که گذشت خوش درخشید و آخرین اقدام شاخص پلیس به انتخابات باز می‌گردد. در این برهه هیچ احدی از اینکه از خانه خود خارج شود و به پای صندوق‌های رای برود احساس نا امنی نمی‌کرد. در ایام انتخابات هیچ مورد امنیتی غیر حاد نداشتیم چه برسد به اینکه موضوع امنیتی حادی رخ دهد.

ادیانی اظهار کرد:

نیروی انتظامی با حضور به موقع در فتنه خوزستان صف آشوبگران و مردم را به خوبی تشخیص داد و این دو را از هم جدا و با اوباش و اغتشاشگران برخورد کرد و نتیجه را که امنیت است را دیدیم. 

وی با بیان اینکه امروز مراکز تعلیم و تربیت نیروی انتظامی به خصوص دانشگاه امین به یک مرجع تربیتی جوانان تبدیل شده  گفت:

این انر مصداق بارز ساخت پلیس در تراز انقلاب است که در این دانشگاه و مراکز در حال فعالیت هستیم.

نماینده ولی فقیه در ناجا گفت:

برخورد حکیمانه با مردم توسط پلیس همواره مورد تاکید بنده است و باید پرسنل ناجا با مردم طرز صحیح و درست رفتار کردن را بدانند و آن را اجرا کنند. مردم بدانند که نیروی انتظامی برای آن‌ها است و اگر بد رفتاری از یک پلیس را مشاهده کردند موارد را به سازمان عقیدتی سیاسی گزارش دهند. رفتار پلیس با مردم باید حکیمانه، محترمانه و در کنار آن قاطعانه با مجرمان باشد.

ادیانی گفت:

امروز هیج فردی جرئت تعرض به هیچ شهروندی را ندارد. وجود این امنیت در شهر‌ها به دلیل فعالیت شبانه‌روزی نیروی انتظامی و آمادگی نیرو‌های ما است.

وی با اشاره به تدوین طرح تحول کلانتری‌ها گفت:

برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب و تعالی رفتار ماموران پلیس در کلانتری‌ها نیازمند طراحی و تدوین طرح تحول بنیادین داریم. باید به ماموران کلانتری آموزش‌های ویژه‌ای ارائه بدهیم که در صدر آن آداب معاشرت ویژه با مردم است، باید به مامور خود این را یاد بدهیم که با مردم و با مجرمان چگونه صحبت کند که جایگاه و شخصیت افراد به خوبی و به درستی حفظ شود. امروز ۳۰۰ نفر از روحانیون در کلانتری‌ها مستقر هستند که وظیفه اصلی این افراد صیانت از رفتار و کلام ماموران ما است لذا ۵۰ درصد این حضور توانسته در تعالی رفتار پلیس با مردم و بلعکس اثرگذار بوده است. پلیس در پادگان محبوس نیست بلکه در میان جامعه و در ارتباط با مردم است لذا باید طرز رفتار صحیح با مردم را بداند.

وی با بیان اینکه برخی از سایت‌ها و کانال‌های معاند علیه ما و فرماندهان ناجا صحبت می‌کنند گفت:

خانه شخصی من در مجموع ۸۰ متر است اما عنوان می‌کنند که در کاخ‌ها و ویلا‌های آنچنانی زندگی می‌کنیم که این‌ها نیز مورد تایید ما نیست و خودروی شخصی من یک خودروی داخلی است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان