مردم پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 15:57

مردم پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند

شماره: 16728
Aa Aa

فشار اقتصادی که بر بخش ضعیف جامعه وارد می‌شود از معضلاتی است که باید برای آن چاره اندیشی فوری صورت گیرد اما مردم با روحیه انقلابی در صحنه هستند.

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان ایران؛
مردم پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان ایران در جلسه این شورا گفت:

پیروزی انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی در پیروزی مستضعفین بر مستکبرین بود.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

هرچند دشمنان تلاش دارند نگذارند تاثیر انقلاب اسلامی ایران در جهان به چشم بیاید اما ارزش های والای این انقلاب جهانی از مرزهای ایران عبور کرده و یکی از مهم ترین نشانه‌های تاثیرات این انقلاب دشمنی روزافزون جهان سلطه با ایران اسلامی است. باید ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی دائما تبیین شود و دلسوزان انقلاب با نگاه جهادی وارد این عرصه شوند و از همه ظرفیت‌ها برای توفیق در عرصه جهاد تبیین بهره ببرند. دشمنان برای تحریف تاریخ برنامه‌ریزی جدی دارند و تلاش می‌کنند با وارونه‌نمایی تاریخ در ذهن جوانان جای دوست و دشمن را عوض کنند.

او با ابراز تاسف از اینکه به دلیل کم کاری‌ها جوانان شناخت صحیح و کاملی از وضعیت کشور در قبل از انقلاب ندارند گفت:

اگرچه به دلایل مختلف سرعت حرکت کشور در برخی اهداف گاهی کند شده ولی با هدایت‌های الهی حضرت امام خمینی(ره)و جانشین شایسته ایشان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هیچگاه این حرکت رو به جلو متوقف نشده است. همین امر عامل امیدواری به تحقق آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی است. فشار اقتصادی که بر بخش ضعیف جامعه وارد می‌شود از معضلاتی است که باید برای آن چاره اندیشی فوری صورت گیرد اما حقیقت این است که مردم با روحیه انقلابی در صحنه هستند و پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان