مسئولان اجازه ندهند هیچ حقی از کارگران ضایع شود | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 22:24

مسئولان اجازه ندهند هیچ حقی از کارگران ضایع شود

شماره: 15070
Aa Aa

او گفته به مسئولان تذکر می دهم. حتماً به دنبال ایجاد چارچوبی خواهیم بود تا حقی از هیچ کارگری در هیچ نقطه از ایران ضایع نشود.

در بازدید از مراحل ساخت سد تنگ سرخ در یاسوج؛
مسئولان اجازه ندهند هیچ حقی از کارگران ضایع شود

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در سفر استانی به کهگیلویه و بویراحمد و در بازدید از مراحل ساخت سد تنگ سرخ در یاسوج در جمع کارگران و مهندسان فعال در این پروژه تامین حق و حقوق مردم و رفع معارضات محلی و اجتماعی را اولویت اجرای این پروژه دانست و در واکنش به اظهارات برخی از کارگران فعال در این پروژه درباره تأخیر در پرداخت حقوق و مزایا گفت:

حتماً به مسئولان تذکر می دهم و تأکید می‌کنم که اجازه ندهند هیچ حقی از شما کارگران عزیز ضایع شود. حتماً به دنبال ایجاد چارچوبی خواهیم بود تا حقی از هیچ کارگری در هیچ نقطه از کشور ضایع نشود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، رئیسی تصریح کرد:

هفته آینده تیمی کارشناسی برای بررسی مشکلات حقوقی، اجرایی و موانع و معارضات اجتماعی به استان اعزام می شوند و باید عملیات اجرایی سد بلافاصله از سر گرفته شود.

 سید ابراهیم رئیسی  در این سفر از سوی وزیران کشور، جهاد کشاورزی ، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بهداشت ، صنعت، معدن و تجارت، رئیس دفتر رئیس جمهوری و معاون اجرایی رئیس جمهوری در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد همراهی می‌شود.

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان