مقاومت حداکثری همه توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌ کند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 13:12

مقاومت حداکثری همه توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌ کند

شماره: 11462
Aa Aa

ابراهیم رئیسی گفته دشمنان برای ضربه زدن به دین تلاش می‌کنند آموزه‌های دینی را در افکارعمومی مشوه جلوه دهند؛ هدف دشمن ایجاد نارضایتی و یأس است.

هفته گذشته جنون حکمرانی در آمریکا بود؛
مقاومت حداکثری همه توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌ کند

سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه گفت:

صبر و نرمش قهرمانانه امام حسن مجتبی (ع) و زمینه سازی آن حضرت برای حماسه حسینی و هجرت امام رضا (ع) از مدینه به طوس و تلاش‌های علمی آن حضرت موجب حفظ دین و آموزه‌های دینی شد و تمدن رضوی در امتداد تمدن نبوی در منطقه ما شکل گرفته است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، رئیسی ادامه داد:

امروز که نظام اسلامی در ایران مستقر شده و جامعه دینی شکل گرفته، مهم‌ترین مأموریت ما عمل به آموزه‌های دینی پیامبر اسلام و معارف اهل بیت و اعتلای جامعه اسلامی است و همه دشمنی‌ها و کینه توزی‌ها نیز برای مقابله با این حرکت است. دشمنان نظام اسلامی برای ضربه زدن به دین تلاش می‌کنند آموزه‌های دینی را در افکارعمومی مشوه جلوه دهند و برخی کشور‌ها در منطقه که نام اسلام را هم یدک می‌کشند، ساقدوش دشمنان اسلام شده اند و دستشان در دست کسانی است که تا آرنج به خون کودکان و زنان مسلمان و تضییع حقوق انسان‌ها آلوده است. اگر در برابر فشار‌های دشمن که خودشان آن را فشار حداکثری توصیف کرده اند به آموزه‌های دین و راهبرد مقاومت حداکثری توجه کنیم همه توطئه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود. هدف دشمن خدشه دار کردن نظام مقدس اسلامی و ایجاد نارضایتی و یأس در جامعه اسلامی و القای ناکارآمدی جمهوری اسلامی و کارگزاران نظام است اما اگر مقاومت فعال و اقدام و عمل را سرلوحه قرار دهیم قطعاً هدف شوم آن‌ها تحقق نخواهد یافت.

رئیس دستگاه قضا هفته گذشته را «هفته جنون حکمرانی در آمریکا» توصیف کرد و گفت:

حکمرانی غیرعادی در آمریکا، درستی نگاه و مسیر ما را ثابت و ما را در پیگیری مواضع و اقدامات مان در برابر نظام سلطه مصمم‌تر می‌کند.

رئیسی دستور داد منابع و ظرفیت‌های عظیم اقتصادی و تجاری استان‌های مختلف را با همکاری مسئولان اجرایی و فعالان اقتصادی شناسایی و به سرعت وارد چرخه تولید کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان