ملت ایران در حال حاضر در شرایط شکوهمندی قرار دارد | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 0:37

ملت ایران در حال حاضر در شرایط شکوهمندی قرار دارد

شماره: 13973
Aa Aa

روح حاکم بر انتخابات ۲۸ خرداد مشارکت حداکثری بود و ملت ایران نیز امروز شرایطی استثنایی و تحسین برانگیز در طول تاریخ دارد.

غلام‌رضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛
ملت ایران در حال حاضر در شرایط شکوهمندی قرار دارد

غلام‌رضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج اساتید ایران که در دانشگاه تهران اظهار کرد:

بدون تردید با استناد به دلایل متقن و روشن ملت ایران در حال حاضر در نقطه و شرایط افتخار آمیز و شکوهمندی قرار دارد. این وضعیت در شرایطی محقق شده که دشمن در تلاش است تا شرایط نامناسب را از ملت ایران به تصویر بکشاند و در این زمینه اقدام به راه‌اندازی جنگ روانی و تبلیغات گسترده کرده است. ملت ایران امروز شرایطی استثنایی و تحسین برانگیز در طول تاریخ دارد و دشمن نیز به همین دلیل احساس خطر می‌کند و به دنبال پیاده‌سازی نقشه‌های خود در راستای متوقف کردن الگوی موفق و شکوهمند انقلاب اسلامی است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او با بیان اینکه ما مشکلاتی داریم که با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و در کوتاه مدت قابل حل است خاطرنشان کرد:

اتفاقاً این مشکلات از جایی ناشی شد که در برهه ای از زمان یا بر اساس غفلت یا تعمداً برخی به دنبال پیاده‌سازی نسخه‌های بانک جهانی بودند. اینکه ما در شرایطی مناسب و استثنایی قرار داریم بی تردید فرصتی فراهم میکند تا برای تحقق آن‌چیزی که جمهوری اسلامی به دنبال آن با رویکردی تحولی اقدام نماییم.

وی ادامه داد:

الحمدالله در حماسه بزرگی که ملت ایران در ۲۸ خرداد آفرید و علی رغم همه جو سازی ها و مشکلات و اختلالاتی که در ساعات اولیه رای گیری بوجود آمد و همچنین وجود ویروس کرونا که نهادهای بین المللی از تاثیر ۱۵ درصدی بر میزان مشارکت خبر دادند و رهبری تاثیر آن را ۱۰ درصد بر شمردند، روح حاکم بر انتخابات ۲۸ خرداد مشارکت حداکثری بود.

رئیس سازمان بسیج گفت:

معتقدیم مردم سالاری اسلامی و تحقق همه جنبه های آن بسیار گسترده تر از چیزی است که در دیوان‌سالاری ها موجود است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان