ناکامی کاخ سفید در مواجهه با ایران از دلایل شکست ترامپ بود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 16:37

ناکامی کاخ سفید در مواجهه با ایران از دلایل شکست ترامپ بود

شماره: 12148
Aa Aa

روحانی به همه کسانی که با اقداماتی نظیر تحریم به دنبال شکست ایران هستند توصیه کرده برای همیشه این رویکرد را به موزه تاریخ بسپارند.

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت عنوان شد؛
ناکامی کاخ سفید در مواجهه با ایران از دلایل شکست ترامپ بود

رئیس جمهور ایران در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر فشارتحریم‌ها و جنگ اقتصادی تمام عیار ترامپ علیه ایران واقعیت‌های بزرگی را به جهان و همه بدخواهان ایران نشان داد گفت:

ترامپ ظرفیت‌ها و حقایق توانایی‌های جمهوری اسلامی ایران را اصلا نشناخت و برمبنای توهمات خود اقدام کرد و ناکامی کاخ سفید در مواجهه با ایران بعد از دو سال و نیم جنگ اقتصادی تمام عیار در کنار شکست سیاست‌های بین المللی او از دلایل شکست ترامپ در انتخابات اخیر این کشور است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی خاطرنشان کرد:

به همه کسانی که تصور می‌کنند با اقداماتی نظیر تحریم به دنبال شکست ایران هستند، توصیه می‌کنم برای همیشه این رویکرد غلط و شکست خورده را به موزه تاریخ بسپارند.

روحانی با اشاره به اقتدار و توان اقتصادی ایران به عنوان دو واقعیت مهم و تعیین کننده، گفت:

اگرچه جنگ اقتصادی لطمات و صدمات زیادی را از جمله به معیشت مردم وارد کرد اما امروز تحریم کنندگان و جنگ طلبان که فروپاشی اقتصاد ایران در کوتاه مدت را پیش بینی می‌کردند درحالی کاخ سفید را ترک می‌کنند که ملت ایران سرافراز و پیروز در یک جنگ نابرابر اقتصادی قدرتمند‌تر از گذشته ایستاده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان