نباید امیدی به تحریم کنندگان ایران داشت | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 5:36

نباید امیدی به تحریم کنندگان ایران داشت

شماره: 14633
Aa Aa

فوت روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر فاجعه ملی بوده و از دوران جنگ بیشتر است| در اسرائیل گردانی برای محتواسازی در فضای مجازی در نظر گرفته‌ شده است.

بهرام عین‌اللهی، وزیر جدید بهداشت ایران؛
نباید امیدی به تحریم کنندگان ایران داشت

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت ایران در جمع جهادگران گروه جهادی شهید فرجوانی مسجد حضرت جوادالائمه(ع) اهواز اظهار کرد:

فوت روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر به معنی این است که ۶۰۰ تا ۷۰۰ خانواده عزادار می‌شوند که این مساله، یک فاجعه ملی است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

در دفاع مقدس شاید اینقدر تلفات نداشتیم و در مجموع حدود ۲۳۰ تا ۲۴۰ هزار نفر شهید داشتیم اما در این اپیدمی تاکنون حدود ۱۰۰ هزار نفر جان باخته‌اند. این شرایط نیز یک امتحان تاریخی برای ما است و این تاریخی است که ما می‌سازیم. می‌توانیم مانند برخی کشورها که بی‌تفاوت هستند از این شرایط بگذریم اما می‌توانیم احساس تکلیف کنیم و هر کسی بر اساس توانایی خود کارش را انجام دهد. آن‌هایی که ادعای حقوق بشر و دموکراسی دارند در این شرایط مملکت ما را تحریم کردند بنابراین باید روی پای خود بایستیم و امیدی به آن‌ها نداشته باشیم. آن‌ها تا می‌توانند کار ما را خراب می‌کنند و هر چه آمار بیماری در کشور بالاتر برود ما ناراحت و آن‌ها خوشحال می‌شوند. برای ما هیچ راهی جز اینکه بگوییم ما می‌توانیم وجود ندارد.

عین‌اللهی افزود:

در حال حاضر در اسرائیل گردانی را برای محتواسازی در فضای مجازی در نظر گرفته‌اند یعنی سرنخ بسیاری از محتواها که ناگهان در جامعه منتشر می‌شود در اسرائیل است.

وی افزود: برنامه این دولت نیز این است که به نیروهای ارزشی، جهادی و حزب‌اللهی بها و امکانات بدهد تا وارد صحنه شوند که در وزارت بهداشت نیز این برنامه را داریم. امیدوارم از این پیچ تاریخی عبور کنیم و پس از این، آینده نظام بسیار روشن است. در گذشته به خارج وابسته بودیم و همه چیز را وارد می‌کردیم اما با این سختی‌ها و تبدیل کردن تحریم به فرصت شرایط بسیار تغییر کرد.

  • او همچنین گفته است:

مردم دنبال نوع واکسن کرونا نباشند. واکسن‌هایی که مورد تایید وزارت بهداشت و درمان هستند وارد کشور می‌شود. سیاست اصلی ما این است که واکسیناسیون را با قدرت و سرعت انجام دهیم.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان