نظام اسلامی در بلندایی قرار گرفته که غیرقابل توصیف است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 20:31

نظام اسلامی در بلندایی قرار گرفته که غیرقابل توصیف است

شماره: 23041
Aa Aa

صف کشیدن کشورها برای ایجاد رابطه و همکاری با جمهوری اسلامی نشان از جایگاه نظام داشته و خواب راحت را از چشمان دشمنان ربوده است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه جمهوری اسلامی؛
نظام اسلامی در بلندایی قرار گرفته که غیرقابل توصیف است

عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران گفت:

همواره از اهداف اصلی دشمنان در طراحی‌های خود علیه کشور، مردم و مسئولین، ایجاد چند دستگی، القای ناکارآمدی و به چالش کشیدن ما با موضوعات داخلی است که باید هوشیار بود و در دام آن‌ها گرفتار نشد هر چند با اقدامات صورت گرفته از سوی قوه قضائیه بسیاری از مشکلات و گلو گاه‌های فساد شناسایی و برطرف شده لیکن در ادامه این راه نیازمند همراهی و همدلی آحاد مردم به‌ویژه جامعه روحانیت هستیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او ادامه داد:

امروز نظام اسلامی ما به برکت خون شهیدان و رهبری داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری در بلندایی قرار گرفته که قابل توصیف نیست. اینکه با ورود جمهوری اسلامی به میدان بساط داعش از منطقه برچیده می‌شود و یا صف کشیدن کشورها برای ایجاد رابطه و همکاری با دولت جمهوری اسلامی همگی نشان از این جایگاه و اعتلای جمهوری اسلامی دارد که خواب راحت را از چشمان دشمنان ربوده است.

شایان ذکر است او این مطالب را در حاشیه سفر رئیس قوه قضائیه به استان فارس و در دیدار با اعضای جامعه روحانیت، علمای اهل تسنن و جمعی از ائمه جمعه این استان بیان داشته است.

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان