نماینده ولی فقیه در سپاه: مبارزه با فساد برای رضای خداست | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 3:10

نماینده ولی فقیه در سپاه: مبارزه با فساد برای رضای خداست

شماره: 8416
Aa Aa

حاجی‌صادقی پیرامون عملکرد قوه قضائیه و شبهاتی مبنی بر برخورد سیاسی قوه قضاییه با مفسدان می گوید این حرف کم‌لطفی به شخص آقای رئیسی است.

هدف مبارزه با فساد سیاسی‌بازی نیست؛
نماینده ولی فقیه در سپاه: مبارزه با فساد برای رضای خداست

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌گفت: قطعاً هدف مبارزه با فساد نه‌تنها سیاسی‌بازی نیست بلکه رضای خدا مدنظر است و به‌زودی همه خواهند دید که قوه قضائیه و شخص آقای رئیسی چگونه نسبت به برخورد و مبارزه با فساد مصمم است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، عبدالله حاجی‌صادقی پیرامون عملکرد قوه قضائیه و شبهاتی مبنی بر برخورد سیاسی رئیسی با مفسدان اظهار داشت: این حرف کاملاً کم‌لطفی به شخص آقای رئیسی است.

وی افزود: من با اطلاع عرض می‌کنم؛ آقای رئیسی اذعان کردند در زمینه مقابله با فساد هم دولت با ما همراه است و هم مجلس و امروز باید تلاش کنیم فساد را ریشه‌کن کنیم و اینکه فلان مفسد مرتبط به مجلس یا دولت است ارتباطی با نیت اصلی مبارزه با مفسدین ندارد و همه باید تلاش کنند فساد ریشه‌کن شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: قطعاً هدف مبارزه با فساد نه‌تنها سیاسی‌بازی نیست بلکه رضای خدا مدنظر است.

وی ادامه داد: آقای رئیسی در جهت مبارزه با فساد محکم ایستاده و این صحبت‌ها صرفاً شوخی است و به‌زودی همه خواهند دید که قوه قضائیه و شخص آقای رئیسی نسبت به برخورد و مبارزه با فساد چگونه مصمم هستند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان