نوری همدانی سقوط آل‌سعود را نزدیک خواند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 15:28

نوری همدانی سقوط آل‌سعود را نزدیک خواند

شماره: 7449
Aa Aa

آیت‌الله نوری‌همدانی رژیم قبیله‌ای آل‌سعود را رژیمی دانست که به شیوه عصر جاهلیت به حکومت رسیده و بدتر از آن مشغول حکمرانی است.

در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم؛
نوری همدانی سقوط آل‌سعود را نزدیک خواند

آیت‌الله نوری همدانی گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان‌های بی‌خاصیت بین‌المللی با سکوت مرگبار خود حاشیه امنی برای خاندان سعودی دست نشانده صهیونیست ایجاد کردند اما بدانند سقوط آل‌سعود نزدیک است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، آیت‌الله نوری‌همدانی در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم رژیم قبیله‌ای ال‌سعود را رژیمی دانست که به شیوه عصر جاهلیت به حکومت رسیده و بدتر از آن مشغول حکمرانی است.

ایشان در ادامه جنایت اخیر این رژیم را در به شهادت رساندن عده‌ای از علما و جوانان را وحشیانه و دردناک توصیف کرد و گفت: سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان‌های بی‌خاصیت بین‌المللی را نوعی ذلت است و این سکوت باعث ایجاد حاشیه امن برای این خاندان دست نشانده صهیونیست است.

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل و کشور‌های اروپایی با فروش اسلحه آتش جنگ را توسط این خاندان جاهل در منطقه شعله‌ور کرده‌اند و صد‌ها زن و کودک را در یمن می‌کشند. اما سعودی و اربابان آن بدانند که با این کشتار نه تنها دوام نخواهند داشت بلکه زمینه سقوط خود را فراهم خواهند کرد.

وی با ابراز انزجار از رژیم سعودی گفت: ما تمام جنایات این خاندان نامشروع و آدم‌کش، خصوصاً کشتار اخیر را محکوم می‌کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان