هادی خامنه ای: ده سال است با رهبر انقلاب جلسه نداشته ام | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 18:10

هادی خامنه ای: ده سال است با رهبر انقلاب جلسه نداشته ام

شماره: 13350
Aa Aa

او گفته ایشان انتظار داشتند من یک سری حرف ها را بزنم اما از آن وقت به بعد ترک کردم چون دیدم فقط ممکن است موجب ملالت خاطر بشود.

در همه زمینه ها دچار نوعی بحران هستیم؛
هادی خامنه ای: ده سال است با رهبر انقلاب جلسه نداشته ام

سیدهادی خامنه ای گفت:

الان در همه زمینه ها دچار نوعی بحران هستیم.

به گزارش اسپادانا خبر، او در گفتگو با مهدی نصیری در برنامه عصر حیرت اظهار کرد:

ما باید هر چند وقت یک بار نگاهی به گذشته و نگاهی به ضرورت های امروز و فردا داشته باشیم و در نگاه و عملکردمان تغییراتی بدهیم. هیچ میدانی برای گفتگو و صحبت و اظهارنظر باز نیست یعنی این درها هنوز به یک نوعی بسته است. ما تریبون و بلندگویی نداریم. بنده در سه مرحله سه روزنامه تاسیس کردم که هر سه به بهانه واهی به  زیور تعطیل مزین شد. من رکوددار روزنامه های تعطیل شده هستم.

او ادامه داد:

امام به نمایندگان مجلس خبرگان تدوین قانون اساسی فرمودند که به نظرات مردم توجه کنید حتی اگر نظرات آنها به ضرر خودشان باشد. شما موظف نیستید که آن نظرات را تغییر بدهید. شما وکیل مردم هستید نه ولی مردم. در همین نماز جمعه تهران آقای یزدی مدتی سر حکومت و حاکمیت مفصل صحبت کرده که اصلا نیازی به رای گیری نیست. رای ها زینتی است. شرع اصلا برای چی آمده؟ برای نان و زندگی و این چیزها. بعضی ها که می گویند ما برای اسلام فقط قیام کردیم نه برای نان مردم اصلا اسلام را درست نفهمیده اند یعنی اول باید زندگی مادی مردم تامین بشود تا بعد آنها را دعوت به توحید و نبوت و معاد و اسلام و دین و نماز بکنیم.

او گفت:

در گذشته دو سه تا قصر بیشتر نداشتیم اما حالا هر جا می رویم قصر است. اینها از کجاست؟ چرا کسی سراغ اینها نمی رود و رسیدگی نمی کند؟ واقعا خجالت آور است. زمانی و برهه ای نیست که صحبت از اختلاس های بزرگ نباشد.

خامنه ای گفت:

امروز تعصب برخی از سخنرانان نسبت به بد حجابی و بی حجابی خیلی بیشتر از گرسنگی و فقر و فلاکت مردم و بیکاری جوان هاست. این به خاطر این است که فکر می کنند این مواضع نرخ رایج است و بهتر است به این مساله بپردازند.

خامنه ای در پاسخ به این سوال که شما قبل از قصه کرونا آیا در جلسات حضوری با مقام رهبری وارد بحث و چالش و گفتگو می شدید؟ گفت:

تا حدود ده سال قبل. من هر وقت می رفتم ایشان انتظار داشتند من یک سری حرف ها را بزنم اما از آن وقت به بعد ترک کردم چون دیدم فقط ممکن است موجب ملالت خاطر بشود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان