هدف تحریم ها قرار دادن مردم ایران در برابر نظام است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 11:08

هدف تحریم ها قرار دادن مردم ایران در برابر نظام است

شماره: 10570
Aa Aa

حسین نجات گفته دشمن با عملیات روانی، ایجاد بی اعتمادی و نا امیدی به دنبال گسترش آسیب های اجتماعی است اما انقلاب، آب دیده تر از همیشه است.

جانشین قرارگاه ثارالله تهران؛
هدف تحریم ها قرار دادن مردم ایران در برابر نظام است

حسین نجات، جانشین قرارگاه ثارالله تهران در همایش حافظان امنیت با برشمردن پیشرفت های علمی و نظامی جمهوری اسلامی در دهه های اخیر گفت:

ما توانستیم با موشک های دوربرد خود مواضع داعش را در دوردست مورد هدف قرار دهیم و نظم نوین جهانی که مورد نظر کدخدا بود را از بین ببریم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی یادآور شد:

یک مقام ارشد روس چندی پیش اذعان کرد بعد از جنگ جهانی دوم، جمهوری اسلامی ایران معادلات نظامی جهان را عوض کرده است چرا که تاکنون کسی جرأت حمله به پادگان های آمریکایی را نداشت.

جانشین قرارگاه ثارالله تهران، استقلال و اعتماد به نفس امروز و این قدرتی که امروز از آمریکا و ابرقدرت ها ترس ندارد را حاصل برکت نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر این محصول را تحلیل کنیم عامل همه دشمنی های استکبار را هم متوجه می شویم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران می خواهد ابرقدرت‌ها نتوانند ظلم خود را به مردم دنیا تحمیل کنند افزود: در طول 40 سال اخیر در همه میدان ها در برابر استکبار پیروز بوده ایم و این به برکت جوان‌های انقلابی و رهبری فرزانه نظام است که مقابل همه دشمن‌ها ایستاده ایم.

نجات، انقلاب اسلامی را در حال حاضر آب دیده و قدرتمندتر از همیشه خواند و تاکید کرد: امروز هدف تحریم دشمن قرار دادن مردم در برابر نظام است؛ دشمن با عملیات روانی، ایجاد بی اعتمادی و نا امیدی به دنبال گسترش آسیب های اجتماعی است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان