هرکس که اغتشاشات را اعتراض بخواند اغتشاش دیگری است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 18:59

هرکس که اغتشاشات را اعتراض بخواند اغتشاش دیگری است

شماره: 20826
Aa Aa

او با اشاره به حوادث سه ماه اخیر در ایران گفته این ها اعتراض نبود بلکه اغتشاش بود زیرا طبق قانون اساسی اعتراض در کشور ما آزاد است.

سید احمد خاتمی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه؛
هرکس که اغتشاشات را اعتراض بخواند اغتشاش دیگری است

سید احمد خاتمی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه در اجتماع علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم قم که در پاسخ به اهانت نشریه فرانسوی گفت:

دنیا بداند اگر دین و اسلام و تشیع به خطر بیفتد این جمعیت همه به مصاف خواهند رفت و جانشان را فدای اسلام خواهند کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، او خطاب به رهبر انقلاب اظهار داشت:
تا آخرین قطره خون در این راه ایستاده ایم و تا آخرین نفس عقب نشینی نداریم. مسئله ما اهانت و هتاکی روزنامه ای ورشکسته و کوچک نیست بلکه مسئله این است که تمام استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی در برابر ایران اسلامی با همه توان و ابزارهای خود ایستاده اند.

وی با اشاره به آغاز جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی عنوان کرد:

این جنگ سیاسی و اقتصادی بی‌سابقه نیست و از آغاز اسلام این جنگ ترکیبی علیه اسلام وجود داشته است و از تخریب پیغمبر (ص) شروع شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:

قرآن می‌فرماید که تا قیامت این چنین است که کفار و دشمنان دست از سر شما بر نخواهند داشت و در صحنه باشید. این نشریه مهم نیست اما آنچه مهم است حمایت دولت فرانسه از آن نشریه به بهانه آزادی بیان است، آزادی بیانی که هیچ کسی نمی‌تواند راجع به هولوکاست سخن بگوید. اسم این را آزادی بیان می‌گذارند اما این دروغ است. به اسم آزادی بیان به پیامبر (ص) توهین می‌کنند، به رهبر ملتی اهانت می‌کنند که جانباز است، به رهبری اهانت می‌کنند که رزمنده قبل و بعد از انقلاب است، به رهبری اهانت می‌کنند که یکپارچه عشق به مردم است و راه امام (ره) را دنبال کرده و می‌کند.

او با اشاره به حوادث سه ماه اخیر گفت:

این ها اعتراض نبود بلکه اغتشاش بود زیرا طبق قانون اساسی اعتراض در کشور ما آزاد است اما این ها به بهانه اعتراض اغتشاش کردند و هرکسی که این اغتشاشات را اعتراض بخواند اغتشاش دیگری است. آیا در کشورهای اروپایی در اعتراضات‌شان تورات و انجیل را می‌سوزانند؟ اما این ها قرآن سوزاندند، مسجد را سوزاندند و نامش را اعتراض گذاشتند اما در کدام کشورهای اروپایی به کلیسا حمله کردند؟

وی با بیان اینکه هر چه اهانت شما بیشتر شود ارادت مردم بیشتر خواهد شد عنوان کرد:

پیام سریع این اجتماع کم نظیر حوزوی این است که یک کلمه به دنیا و به پادوهای داخلی آمریکا، صهیونیست ها و انگلیس می‌گوییم که این جمعیتی که اینجا آمده‌اند به فضل خدا پای انقلاب و نظام اسلامی ایستادند و خداوند ان شاءالله این توفیق را به مردم عنایت کند که پرچم را به صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) بسپاریم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان