هزینه بیمه ولایت تحمل دشواری‌ها است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 17:58

هزینه بیمه ولایت تحمل دشواری‌ها است

شماره: 22733
Aa Aa

مردم ایران در جبهه ولایت قرار گرفته‌اند. شاید دشواری داشته باشند و تحریم اقتصادی باشند اما منحرف نمی‌شوند. به دنبال تحمل سختی‌ها شیرینی ظهور است.

محمدمهدی ماندگاری، استاد حوزه و دانشگاه؛
هزینه بیمه ولایت تحمل دشواری‌ها است

لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروز فرمان سال 1314 رضا شاه در کشف حجاب اظهار داشت:

یرانیان مسلمان و پیرو مکتب توحیدی دست از این مکتب نکشیدند و امروز نیز خود مردم برای نقش بر آب کردن نقشه دشمنان در گرفتن حجاب و عفاف از بانوی ایرانی وارد میدان شدند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، دژکام بیان کرد:

تا مردم ایران پایبند ولایت هستند استکبار هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و با برپایی باشکوه جشن‌های غدیر یاس و ناامیدی بر دشمن مستولی شده است.

محمدمهدی ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه نیز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز شیراز گفت:

خداوند ولایت را بیمه‌ای برای حفاظت بشر از اضطراب، انحراف و سقوط قرار داده است. در طول تاریخ هر کس که با پیامبران و اولیای الهی بوده از اضطراب دور بوده و به رستگاری رسیده است.

ماندگاری با اشاره به آیاتی از سوره‌های طه و هود اضافه کرد:

منافقین مصداقی از کسانی هستند که جدایی از ولایت آن‌ها را منحرف کرد و به ورطه سقوط کشاند طوری که سردرگم در کشور‌ها شده‌اند.

وی گفت:

بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی نیز دارد که همان تحمل دشواری‌ها است و پیامبران و اولیا نیز همواره در سختی بوده‌اند. مردم ایران اسلامی در جبهه ولایت قرار گرفته‌اند، شاید دشواری داشته باشند، تحریم اقتصادی باشند اما منحرف نمی‌شوند. به دنبال تحمل این سختی‌ها شیرینی ظهور است که وعده داده شده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان