همراهی با رهبری یک قاعده قرآنی است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 1:18

همراهی با رهبری یک قاعده قرآنی است

شماره: 14252
Aa Aa

او گفته مسلما گناه حرام خوردن و اختلاس و دزدی سنگین تر از سگ گردانی است اما منکر بد حجابی و بی حجابی امروز در چشم مردم و ناراحت‌کننده است.

دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس؛
همراهی با رهبری یک قاعده قرآنی است

لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در گردهمایی ائمه جماعات شیراز با بیان اینکه همراهی با رهبری یک قاعده قرآنی است و فرقی نمی کند در چه دوران تاریخی باشیم تاکید کرد:

همراهی با رهبری تا تحقق اهداف انقلاب باید تداوم داشته باشد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، او گفت:

پس از گذشت این سال‌ها و علیرغم موفقیت ها و توفیقاتی که حاصل شده خیلی بار بر زمین مانده داریم و خود ما نیز مانند مردم از وضع اقتصادی، اجتماعی و … امروز خیلی گله داریم و مردم هم قطعا گله دارند ولی نمی شود که دست روی دست گذاشت و باید صادقانه به میدان بیاییم.

امام جمعه شیراز با اشاره مشکلات حضرت امیر المومنین در زمان حکومت داری و یادآوری اینکه ما انقلاب و نظام جدید برپا کردیم و برای رسیدن به اهداف آن باید خون دل زیادی را متحمل شویم گفت:

همه ما یک شبکه مردمی و اجتماعی باشیم. این حالت را متاسفانه طی این سالها نتوانستیم نشان دهیم و جریان های سیاسی که خیلی با آرمان های انقلاب انسی نداشتند از این مسئله سوءاستفاده کردند. مردم اگر بدانند حکم خدا زیر پا گذاشته می شود از انجام آن می ترسند چرا که مردم ما پرهیزکار و خداترس هستند و همه کسانی که علی الظاعر مقید هم نیستند نیز همراه می شوند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه مسلما گناه حرام خوردن و اختلاس و دزدی سنگین تر از سگ گردانی است گفت:

بد حجابی و بی حجابی که متاسفانه در برخی مناطق شهرهای ما جلوه می کند ولو اینکه بدتر از این گناه هم گناهان بسیاری داریم اما این منکر امروز در چشم مردم و ناراحت‌کننده است و می خواهیم جلوی این منکر را همانند بقیه منکرات با ظرافت و رعایت مسائل فرهنگی و اجتماعی بگیریم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان