همه دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب به‌طور جدی وارد عمل شوند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 20:45

همه دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب به‌طور جدی وارد عمل شوند

شماره: 13936
Aa Aa

اگر هر مسجدی در امور مختلف از جمله عفاف و حجاب اطرافیان و همسایگان مساجد را تحت پوشش بگیرند مسلما وضع سیمای قم بهتر از این می‌شود.

سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم؛
همه دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب به‌طور جدی وارد عمل شوند

سید محمد سعیدی، امام‌جمعه قم در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه قم محل زندگی آل محمد (ص) است اظهار داشت:

مساجد قم در حوزه فرهنگی می‌توانند نقش محوری داشته باشند. اگر هر مسجدی با عنایت امام مسجد، نمازگزاران و بسیجی‌ها در امور مختلف ازجمله عفاف و حجاب اطرافیان و همسایگان مساجد را تحت پوشش بگیرند مسلما وضع سیمای قم بهتر از این می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر، نماینده ولی فقیه در استان قم بابیان اینکه قرارگاه ۱۹ دی برای حفظ و حراست از حیثیت قم در خدمت همه مردم است عنوان کرد:

این کار یک عزم جدی و ملی می‌خواهد و باید همه وارد عمل شوند و در این حوزه همکاری، هماهنگی و برنامه‌ریزی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:

روحانیون و دانشجویان نقش مهمی در بهبود وضعیت فرهنگی شهر قم دارند. صنوف قم، جوانان و خانواده‌های قمی با امربه‌معروف و نهی از منکر بازوان خوبی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری هستند.

سعیدی خاطرنشان کرد:

۲۶ دستگاه متولی وضعیت فرهنگی قم هستند. برخی از دستگاه‌های فرهنگی قم به وظایف خود به‌درستی عمل نمی‎‌کنند و از ارائه یک برنامه قابل‌اجرا ناکارآمد هستند. رهبر معظم انقلاب دغدغه‌های خود را نسبت به قم به‌طور صریح در خصوص مسائلی ازجمله عفاف و حجاب، انقلابی بودن و انقلابی ماندن شهر قم اعلام کردند همه دستگاه‌های قم به‌خصوص بزرگان و خانواده‌ها و صنوف قم به‌طورجدی وارد عمل شوند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان