هیئات مذهبی کانون‌های سیاسی ایران خواهند شد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 10:58

هیئات مذهبی کانون‌های سیاسی ایران خواهند شد

شماره: 14139
Aa Aa

او گفته در استقرار هیئات مذهبی در بقاع متبرکه افرادی که زاویه سیاسی خاصی دارند را نمی‌پذیریم؛ هیئات مذهبی خالصانه و خاضعانه مطیع ولی فقیه باشند.

خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه؛
هیئات مذهبی کانون‌های سیاسی ایران خواهند شد

 سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در جلسه «استقرار هیئات مذهبی در بقاع متبرکه» با بیان اینکه اکنون ۴۳۰ هیئت در بقاع متبرکه سراسر کشور مستقر شده‌اند که توقع داریم در سال جاری این تعداد به ۸۰۰ هیئت برسد اظهار کرد:

مسئولین و مدیران امامزادگان و بقاع متبرکه باید هیئات مذهبی منطقه را به‌سمت امامزادگان دعوت کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تاثیرات فرهنگی و اجتماعی در منطقه پیرامونی بقعه ایجاد شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از انتخاب، او با تاکید بر اینکه در استقرار هیئات مذهبی در بقاع متبرکه دنبال افرادی که زاویه سیاسی خاصی دارند نیستیم و این افراد را نمی‌پذیریم تصریح کرد:

از هیئات مذهبی تقاضا داریم تا با یکدیگر دچار اختلاف نشوند و خالصانه و خاضعانه مطیع ولی فقیه باشند و در جهت تقویت شئون ولی فقیه حرکت کنند.

خاموشی با بیان اینکه بقاع متبرکه کشور باید رئیس‌جمهوری منتخب را کمک کنند تصریح کرد:

محرم پیش‌رو، محرمی است که می‌تواند برای جمهوری اسلامی و دولت جدید، یک سرفصل جدیدی باشد؛ هیئات مذهبی در آینده کانون‌های سیاسی کشور می‌شوند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان