وجود آمریکای بدقول، ضعیف و ناتوان دلیل بحران اوکراین است | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 19:56

وجود آمریکای بدقول، ضعیف و ناتوان دلیل بحران اوکراین است

شماره: 17155
Aa Aa

ضعف و ذلت دشمنان و پیروزی‌ مقاومت به پشتوانه این نظام الهی و ولایی است| رژیم جنایتکار صهیونیستی ذلیل شده و شب‌ها با ترس و لرز می‌خوابند.

اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه؛
وجود آمریکای بدقول، ضعیف و ناتوان دلیل بحران اوکراین است

اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در جمع فرماندهان و پاسداران این نیرو با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران با تمامی ابزارها گفت: 

میدان جنگ، میدان افت و خیز است و عرصه مقابله و ایستادگی در برابر قدرت‌های جنایت کار افتخارآفرین است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او گفت:

فرزندان انقلاب اسلامی و رزمندگان بدون مرز سپاه اسلام با پیروی از فرامین ولی امر مسلمین آمادگی کامل برای مقابله و مواجهه با جنگ ترکیبی دشمنان داشته و ورزیده شده‌اند که این ثمره خط مقاومت است.

قاآنی با اشاره به موضوع «جهاد تبیین» ادامه داد:

در حرکت پر فراز و نشیب بیش از چهل ساله انقلاب اسلامی در داخل و در خارج از مرزهای جغرافیایی اقدامات بی‌سابقه‌ای صورت گرفت که اگر اینها بیان نشود نسل آینده ما نخواهند دانست که چه زحماتی کشیده شده و تحقق این مهم نیاز به یک تبیین فراگیر دارد و همه باید در قبال جهاد تبیین احساس مسئولیت کرده و دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را به یادآوری کنیم.

وی مقاومت را پرچم پرافتخاری دانست که بر دستان پاسداران بدون مرز انقلاب اسلامی به اهتزاز درآمده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به بحران اوکراین گفت:

اگر امروز در اوکراین هم این حوادث در حال وقوع است یکی از دلایل مهم و اساسی آنکه رهبر انقلاب هم به آن اشاره کردند وجود آمریکای بدقول، ضعیف و ناتوان است. امروز آمریکایی‌ها در منطقه از گروه‌های مقاومت هراس دارند و می‌گویند ما دیگر در عراق نیروی رزمی نداریم و ادعا می‌کنند فقط دو هزار و پانصد مستشار آمریکایی تعمیرات و بازسازی در عراق باقی مانده است.

وی با اشاره به هدف قرار دادن مقر راهبردی توطئه رژیم جعلی صهیونیستی در اربیل عنوان کرد:

رژیم جنایتکار صهیونیستی که روزگاری شعار از نیل تا فرات سر می‌داد اکنون به قدری ذلیل شده است که شب‌ها با ترس و لرز می‌خوابند و نگران هستند که مبادا بیدار شوند و بخشی از خاک سرزمین‌های اشغالی را از دست داده باشند.

وی با بیان اینکه فرهنگ سپاه، فرهنگ ولایت است ادامه داد:

ضعف و ذلت امروز دشمنان و پیروزی‌ها در جبهه مقاومت همه به پشتوانه این نظام الهی و ولایی ایجاد شده است و مادامی که ملتی از نورانیت ولایت استفاده کند، مقتدر و شکست ناپذیر خواهد بود و آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی و ایادیش را به خاک ذلت خواهد کشاند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان