ورود بیماری کرونا به شهر قم انتقام خدا است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 1:22

ورود بیماری کرونا به شهر قم انتقام خدا است

شماره: 9375
Aa Aa

تبریزیان مدعی شده که ورود کرونا به قم انتقام خداوند از مردم این شهر به دلیل اذیت کردن وی بوده و او برای بازگشت به شهر و ریشه کن کردن کرونا آمادگی دارد.

عباس تبریزیان از مدعیان طب اسلامی مدعی شد؛
ورود بیماری کرونا به شهر قم انتقام خدا است

عباس تبریزیان از مدعیان طب اسلامی مدعی شد ورود بیماری کرونا به شهر قم، انتقام خداوند از مردم این شهر به دلیل اذیت کردن وی بوده و او برای بازگشت به این شهر و ریشه کن کردن کرونا آمادگی دارد.

به گزارش اسپادانا خبر، عباس تبریزیان که پیشتر، کتاب پزشکی هاریسون را به آتش کشید و روزانه بالغ بر ۲۰۰ نفر را ویزیت می کرد در کانال تلگرامی خود نوشت:

قم، آیت الله تبریزیان را علیرغم اخلاص و درمان مجانی و یک سال داروی مجانی به مردم شریف ایران و حوزه تقدیم شد، اذیت کرد، حرف های عجیب و غریب زدند و این انتقام خداوند است که قم را متلاشی کرد، آنها گفتند طب اسلامی نیست و نداریم. خداوند گفت قم نیست و نداریم، حوزه علمیه هم نیست و نداریم، برغم این حرف ها، برای برگشتن به قم و ریشه کن کردن بیماری و برگزاری کلاس های علوم تجربی در کنار فقه و اصول وجود دارد. 
چندی پیش نیز در مورد خبر تعطیلی نماز جماعت و سخنرانی های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) جزوه ای  منتسب به این گروه تحت عنوان "حضور در مجامع" در قم و برخی شهرهای دیگر توزیع شد که در آن آمده است:

ما به مردم توصیه می کنیم حتما صله رحم کنند، فامیل و نزدیکان جمع شوند و در مجالس اهل بیت (ع) شرکت کنند و زیارت عاشورا بخوانند. به حرم حضرت معصومه (س) پناه ببرند و دعا بخوانند و با رعایت توصیه ای طب اسلامی و استفاده از داوری امام کاظم ع، زیرا پیامبر اکرم در روایت نضربن قرواش می فرمایند، لا عدوی " چیزی به نام سرایت وجود ندارد، من عدی الاول، زیرا نفر اول چطوری بیمار شد و از کجا سرایت کرده، پس هیج مشکلی پیش نمی آید، فقط روحانیون در دروس حوزه شرکت نکنند که انجا خطر زیاد است و احتمال ابتلا و بیماری در این طور جاهها ۹۰ درصد است، زیرا حوزه ای که نتواند یک سرما خوردگی را درمان کند همان بهتر که تعطیل باشد.
در کانال شیخ عباس تبریزیان آمده است:

واقعا جای تاسف دارد که حرم های امن الهی که به عنوان دارالشفای مومنین و گره گشای مشکلات در روزهای عادی معرفی می شدند و بیماران زیادی جهت شفا به این حرم ها توسل می جستند توسط عوامل وزارت بهداشت با وقاحت تمام، یکی از اماکنی معرفی می گردد که به علت تجمع سبب انتشار بیماری می شود. ما در قبال این هتک حرمت نمی توانیم ساکت بنشینیم. در واکنش به این اقدام به زودی برنامه زیارت همگانی در یک روز مشخص را در حرم رضوی اعلام خواهیم کرد. اهل بیت ع را تنها نخواهیم گذاشت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان