ولی فقیه ما جانشین امام زمان (عج) است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 7:46

ولی فقیه ما جانشین امام زمان (عج) است

شماره: 21252
Aa Aa

طی ١٢٠ روز ناآرامی اغتشاشگران به امر ارباب‌های خود عمل کردند که اتاق فکر آن‌ها را آمریکا، اسرائیل، سلطنت طلبان جلاد و منافقین آدم کش تشکیل می‌دادند.

سید احمد خاتمی در راهپیمایی ٢٢ بهمن در شیراز؛
ولی فقیه ما جانشین امام زمان (عج) است

سید احمد خاتمی، خطیب جمعه تهران در جمع راهپیمان ٢٢ بهمن ۱۴۰۱ شیراز گفت:

پیام اول این مردم و زبان حال امروز این جمعیت اینست که ما نظام اسلامی را می‌خواهیم و به نظام دینی‌مان عشق می‌ورزیم و آمده‌ایم بگوییم تا پای جان پای پرچم الله اکبر ایستاده‌ایم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او اظهار داشت:

ولی فقیه ما جانشین امام زمان (عج) است. ولایتمداران بدانند که ولی فقیه ما اگرچه در اوج محبوبیت رهبر سیاسی هم هست اما بالاتر از آن جانشین امام زمان (عج) است.

وی گفت:

روزی با انرژی هسته‌ای مخالفت کردند، چند سال ایران را گرفتار برجام کردند و الان هم حرفشان اینست که ایران موشک بالستیک نداشته باشد و معلوم است که آن‌ها با ملت ایران مخالفند.

 خاتمی گفت:

طی ١٢٠ روز ناآرامی اغتشاشگران به امر ارباب‌های خود عمل کردند. من امروز با صراحت می‌گویم که اتاق فکر آن‌ها را آمریکا، اسرائیل، سلطنت طلبان جلاد و منافقین آدم کش تشکیل می‌دادند اما تیرشان به سنگ خورد و در اهدافشان ناکام ماندند و خواهند ماند.

او با بیان این که ١٤ قرن است که ما اهل کوفه‌ی آن روز را نفرین می‌کنیم و به رهبری می‌گوییم که این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده ادامه داد:

اختلاف سلیقه بسیار طبیعی است اما برای ملت ایران وحدت در اصول یک اصل است. راهپیمایان امروز با آمدنشان نشان دادند در اینکه خواهان ایران سربلند عزیز و مقتدر هستند تردیدی ندارند.

وی همچنین اظهار داشت:

می‌گویند سپاه، سازمان تروریستی است در حالی که آمریکا که داعش را ساخت، تروریستی است. آن‌ها خودشان می‌گویند که آمریکا داعش را ایجاد کرد. این ملت بزرگ ایران همواره ثابت کرده که مدافع نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه بوده، هست و خواهد بود.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان