یازده نفر از لیدرهای اصلی ناآرامی‌های ایران دستگیر شدند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 3:46

یازده نفر از لیدرهای اصلی ناآرامی‌های ایران دستگیر شدند

شماره: 20634
Aa Aa

در این اطلاعیه آمده دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی و آشوب هستند و فراخوان هایی با مضامین اعتراضی و به منظور ایجاد اغتشاش در حال شکل گیری است. 

4 نفر در تهران و 7 نفر در کرمان دستگیر شدند؛
یازده  نفر از لیدرهای اصلی ناآرامی‌های ایران دستگیر شدند

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری 4 نفر از عاملان و لیدرهای اصلی نا امنی و دعوت به اغتشاش در میدان انقلاب خبر داد.

به گزارش اسپادانا خبر، در متن این اطلاعیه آمده است:

«امروز دشمنان و ضدانقلاب با توطئه‌چینی و آتش‌افروزی و همچنین هدف قرار دادن امنیت عمومی مردم به دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در کشور هستند که در همین راستا فراخوان هایی با مضامین اعتراضی و به منظور ایجاد اغتشاش در حال شکل گیری بوده و است. در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در فراخوان 28 آذر ماه اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و سر دادن شعارهای هنجارشکنانه کرده بودند در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت. با تلاش شبانه‌روزی و با اشراف اطلاعاتی ماموران جان بر کف مرکز عملیات سازمان اطلاعات فاتب روز گذشته 4 نفر از لیدر ها و عاملان اصلی اغتشاشات در میدان انقلاب تهران دستگیر شدند».

در ادامه این اطلاعیه آمده است:

امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بوده و این سازمان با همکاری مردم و سایر همکاران خود در مجموعه انتظامی و سایر دستگاه ها در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت در ابعاد مختلف با تمام توان و ظرفیت در میدان حضور دارد و در برخورد با آن ها هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت.

در پایان از ملت عزیز درخواست می شود اطلاعات، اخبار و اقدامات غیرقانونی را از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس گزارش دهند و سازمان اطلاعات فراجا با شماره پیامکی 110322، آدرس وب سایت:aminemardom.police.ir و در پیام رسان ایتا به نشانی admin_safa@ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی است.

  •  

روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان نیز در اطلاعیه ای از ضربه به شبکه سازمان یافته مرتبط با انگلیس خبر داد.

در متن اطلاعیه آمده است: 

با الطاف الهی و  اقدامات دقیق اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه ثارالله استان کرمان شبکه ای سازمان یافته تحت عنوان "زاگرس" که با هدایت مستقیم عناصری از کشور انگلیس و تشکیل تیم از عناصر فعال ضدانقلاب در داخل و خارج کشور به هدایت و راهبری توطئه های براندازی به ویژه در جریان آشوب های اخیر می پرداختند، شناسایی و در یک عملیات موفق تحت ضربه قرار گرفت. در جریان ضربه به این شبکه تعداد ۷ نفر از عناصر اصلی و لیدرهای آن در داخل کشور که در امر برنامه ریزی، هدایت، تولید محتوا و اقدامات میدانی در اغتشاشات و آشوب های اخیر مشارکت داشتند دستگیر شدند و همزمان با اقدامات فنی و سایبری، گروه ها و کانال های مرجع آنان نیز از دسترس خارج و مسدود گردید. همچنین بین عناصر دستگیر شده برخی افراد دوتابعیتی نیز حضور داشته اند که مترصد فرار از کشور بودند اما قبل از هر اقدامی در تور سازمان اطلاعات سپاه ثارالله استان کرمان گرفتار و روانه زندان شدند.

در پایان تاکید می گردد سازمان اطلاعات سپاه در حال شناسایی و تعقیب سایر عناصر داخلی و خارجی این شبکه است که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان