یهودیان اسرائیل چمدان‌ها را ببندند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 5:51

یهودیان اسرائیل چمدان‌ها را ببندند

شماره: 21852
Aa Aa

انقلاب اسلامی مسیر تاریخ و زندگی بشر را به نفع مظلومین و به ضرر طاغوتیان تغییر داد| یهودیان بدانند که اسرائیل دیگر محلی برای زندگی نیست؛ چمدان‌ها را ببندند و به کشورهایشان برگردند.

یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران؛
یهودیان اسرائیل چمدان‌ها را ببندند

یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران در راهپیمایی روز قدس در رشت اظهار کرد:

دشمن با شبهه افکنی در بین نسل جوان و اقشار مختلف دنبال کمرنگ کردن روز قدس است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، وی با بیان این که عمر این رژیم کودک بیش‌از ۷۰ سال نمی‌رسد و تاریخ نشان می‌دهد که این رژیم جعلی و بی تمدن است ادامه داد:

جنبش‌های ضد اسرائیلی در نقاط مختلف جهان نشان می‌دهد که آزادی قدس بسیار نزدیک است. موضع و رفتار ما بر اساس مبانی فکری و عقلانی پذیرفته شده و دفاع از مظلوم یک تفکر انسانی و اسلامی است. اسرائیل در حال سقوط است و دو باور آزادی قدس و نابودی اسرائیل در جهان به یقین تبدیل شده است.

او بلا بیان این که رژیم صهیونیستی اهرمی برای استعمارگری و سلطه گری کشورهای عربی بوده است اظهار داشت:

انقلاب اسلامی جلوی غده سرطانی ایستاده است، رژیم صهیونیستی قادر با ادامه حیات نیست و حیات رژیم صهیونیستی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اسرائیل باید محو شود و این باور به یقین می‌رسد. یهودیان بدانند که اسرائیل دیگر محلی برای زندگی نیست، آنها چمدان‌ها را ببندند و به کشورهایشان برگردند.

او گفت که انقلاب اسلامی مسیر تاریخ و زندگی بشر را به نفع مظلومین و به ضرر طاغوتیان تغییر داد:

حضرت امام (ره) تاریخ و سرنوشت بشر را تغییر داد و تحول بنیادی جهان با شکل گیری انقلاب اسلامی تحقق یافت. امام راحل با انقلاب اسلامی رسم سلطه گری و سلطه پذیری، استعمار و یا استثمار را به هم زد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان