یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در ایران بیکار شدند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 18:53

یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در ایران بیکار شدند

شماره: 11362
Aa Aa

علی ربیعی می گوید به محض تغییر وضعیت کرونا از حالت قرمز به عادی و گشایش‌های اقتصادی این تعداد نیرو آمادگی دارند به محل کارشان بازگردند.

برخی افراد در داخل کشور بر طبل ناامیدی می‌کوبند؛
یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در ایران بیکار شدند

علی ربیعی، سخنگوی دولت ایران در حاشیه افتتاح یک واحد پذیرایی در شهرستان نوشهر با اشاره به اقدامات دولت در زمان شیوع کرونا گفت:

در شوک نخست کرونا دستکم یک میلیون و ۶۰۰ هزار شغل دچار آسیب شد و در نتیجه یک میلیون و ۳۰۰ هزار شغل در معرض تهدید قرار گرفت و در پی آن یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر هم از کار بیکار شدند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، ربیعی افزود:

هم اکنون دستکم یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زیرپوشش بیمه بیکاری قرار گرفتند و به محض تغییر وضعیت کرونا از حالت قرمز به عادی و گشایش‌های اقتصادی این تعداد نیرو آمادگی دارند به محل کارشان بازگردند.

وی اظهار داشت:

برخی افراد در داخل کشور به خاطر برخی مقاصد سیاسی همسو با دشمن شده اند و بر طبل ناامیدی می‌کوبند و اعلام می‌کنند که دولت از شرایط سخت زندگی مردم بی خبر است در حالی که دولت رنج و سختی مردم را در شرایط فعلی اقتصادی کاملا درک می‌کند و نسبت به آن آگاه است. بزرگ‌ترین رنج جامعه امروز ایران پولدار شدن بدون زحمت برخی افراد است که بدون آنکه نان روی سفره مردم بگذارند برای خود ثروت اندوزی کرده اند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان