۴۷۴۴ نفر از مبتلایان به کووید۱۹ در وضعیت شدید بیماری قرار دارند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 0:02

۴۷۴۴ نفر از مبتلایان به کووید۱۹ در وضعیت شدید بیماری قرار دارند

شماره: 11525
Aa Aa

از دیروز تا امروز ۳ هزار و ۸۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ایران شناسایی شده و ۲۵۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران خبر داد؛
۴۷۴۴ نفر از مبتلایان به کووید۱۹ در وضعیت شدید بیماری قرار دارند

سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران گفت:

از دیروز تا امروز ۲۷ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۸۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۶۱ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۳۰ هزار و ۳۸۰ نفر رسید. در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۰ هزار و ۳۷۵ نفر رسید.

به گفته وی تا کنون ۴۲۷ هزار و ۴۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۴۷۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون چهار میلیون و ۵۱۱ هزار و ۱۵۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استانهای هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان