حسن روحانی در حال پهن کردن فرش قرمز برای دشمن است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 14:19

حسن روحانی در حال پهن کردن فرش قرمز برای دشمن است

شماره: 11890
Aa Aa

مجتبی ذوالنوری دولت حسن روحانی را امنیتی ترین و سیاسی ترین کابینه بعد از انقلاب خوانده و از وی خواسته فریاد ننه من غریبم نزند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس؛
حسن روحانی در حال پهن کردن فرش قرمز برای دشمن است

مجتبی ذوالنوری در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور ایران گفت:

تذکر بنده به جناب آقای رئیس جمهور است؛ هنوز تکلیف انتخاب آمریکا تعیین نشده است، اطرافیان جنابعالی و جناب عالی با یک بی نظمی و آنارشیست در حال پهن کردن فرش قرمز برای دشمن هستید.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:

هر کسی میداند و یقین هم شما و کابینه تان که امنیتی ترین و سیاسی ترین کابینه بعد از انقلاب است این را می دانید که از موضع سستس و ضعف برخورد کنید. در میدان امتیاز را از دست داده اید و پیشاپیش زمینه امتیازگیری را برای دشمن فراهم کردیده‌اید.

وی ادامه داد:

اظهار عجز نزد ستم پیشه ابلهیست| اشک کباب موجب طغیان آتش است

آقای رئیس جمهور به حضرت عباس و به کسی که شما قبول دارید هیچ کسی در مجلس مخالف برداشتن تحریم‌ها نیست اما از موضع عزت و افتخار ورود کنید و عزت و اعتبار مردم را از بین نبرید.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت:

آقای رئیس جمهور از موضع عکس وارد نشوید؛ ارزش‌ها و حقوق ملت را بین نبرید. در دور و بری‌های شما در تمجید آمریکا و برداشتن تحریم‌ها از سوی این کشور می‌گویند؛ وقتی شما تحریک می‌کنید می‌خواهید دعوا درست کنید؟ آقای رئیس جمهور از موضع باطل و رفتار ناکارآمدی خودتان را نپوشانید؛ متمرکز بر روی امتیازگیری از طرف مقابل باشید نه اینکه فریاد ننه من غریبم بزنید.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان