سپاه تهران ۳۰۰ گروه امر به معروف و نهی از منکر تشکیل داد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 12:51

سپاه تهران ۳۰۰ گروه امر به معروف و نهی از منکر تشکیل داد

شماره: 12543
Aa Aa

روزانه هر کدام از این آمران به معروف و ناهیان از منکر ۱۲ مورد تذکر لسانی ارائه می کنند و اگر به آن ها توهین شود مراجع قضایی برخورد خواهند کرد.

معاون اجتماعی سپاه تهران عنوان کرد؛
سپاه تهران ۳۰۰ گروه امر به معروف و نهی از منکر تشکیل داد

حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در سومین گردهمایی مسئولان گروه‌های جهادی مطالبه گر امر به معروف و نهی از منکر استان تهران اظهار داشت:

بسیج کارمندی، محلات، اقشار، اصناف و سایر گروه ها باید فعال شوند تا جامعه به سمت مانایی و حیات بخشی به نظام در مسیر درست حرکت کند. باید این حرکت از سوی عموم مردم ایجاد شود تا در عرصه بین المللی الگو باشیم.

به گزارش اسپادانا خبر، حسن زاده گفت:

اگر کسی به هر نحوی قدمی برای تضعیف نظام بردارد منکر و اگر کسی در مسیر تعالی کشور و نظام اقداماتی انجام دهد در مسیر معروف قرار گرفته است.

محمدرضا یزدی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران نیز در این گردهمایی گفت:

مراجع قضایی همراه با آمران و ناهیان هستند و درخواست های این قشر را توسط این ستاد مطالبه می کنیم.

حامد فاطمی‌روش، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران نیز  گفت:

برای رسمیت بخشیدن به فعالیت های آمران به معروف و ناهیان از منکر مجوز صادر شده است و سالانه باید گزارش های عملکرد آمران و ناهیان به ستاد ارائه شود تا مجوزهای آنها تمدید شود. در احیای امر به معروف با یک فعالیت فرهنگی روبرو هستیم و نهادهای مختلف باید به آن توجه ویژه داشته باشند و وارد صحنه شوند.

وحید امیریان، معاون اجتماعی سپاه تهران نیز در این گردهمایی با اعلام این که ۳۰۰ گروه امر به معروف و نهی از منکر در سپاه تهران شکل گرفته است بیان داشت:

حکم فعالیت برای این تعداد از گروه ها صادر شده است و مورد حمایت قضایی و حقوقی قرار گرفته اند. روزانه هر کدام از این آمران به معروف و ناهیان از منکر ۱۲ مورد تذکر لسانی ارائه می کنند و اگر به آمران معروف توهینی صورت گیرد با هماهنگی ها و تعامل، نیروی انتظامی استان و مراجع قضایی برخورد خواهند کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان