«برادران لیلا» یک قانون‌گریزی بود | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 14:24

«برادران لیلا» یک قانون‌گریزی بود

شماره: 21862
Aa Aa

محمدمهدی اسماعیلی گفته بنای ما بر تعامل است اما در رعایت قانون بسیار سخت‌گیر هستیم و قانون به لحاظ همه عناصر مکانی و اجرا باید رعایت شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران؛
«برادران لیلا» یک قانون‌گریزی بود

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران گفت:

ما نگاهمان در حوزه هنر یک نگاه تعاملی و حداکثری است و آنچه که در کنسرت‌های نوروزی رخ داد اصلاً ربطی به اتفاقاتی که اخیرا افتاده است ندارد. 

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او ادامه داد:

در رعایت قانون بسیار سخت‌گیر هستیم و قانون به لحاظ همه عناصر مکانی و اجرا باید رعایت شود.

اسماعیلی درباره اینکه وضعیت فیلم‌هایی مشابه «براداران لیلا» چگونه خواهد بود گفت: 

بنای ما بر تعامل است. این برنامه یک برنامه ویژه‌ و موضوع خاصی بود چراکه عجله داشتند فیلم را به جشنواره ببرند برای همین قانون را رعایت نکردند که این اتفاق افتاد. فیلم‌هایی بوده‌اند که دچار اشکالات جدی از نظر ما بودند اما عواملش آمدند و تعامل کردند و مسئله‌شان حل شد و ما این را قائلیم تا حداکثر تلاش‌مان را به کار ببریم که هیچ مانعی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری اتفاق نیفتد. در این موضوع هم خود دوستان نامه‌های متعددی را نوشتند و پذیرفتند که اشکالات مربوط به خودشان بوده است و به ما ارتباطی نداشته و ما قانون را رعایت کردیم. تجربه برادران لیلا تجربه یک قانون‌گریزی بوده است. اگر بخواهیم این اتفاق نیفتد همه باید به قانون پایبند باشیم.

وی گفت:

در همه برنامه‌های هنری و همه بخش‌ها با افزایش بسیار خوبی مواجه بوده‌ایم. فضای فرهنگی و هنری در حال حاضر الحمدالله با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و حتماً این روند ادامه پیدا می‌کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان