آقای رئيسی، فيلترينگ اينترنت را برداريد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 11:40

آقای رئيسی، فيلترينگ اينترنت را برداريد

شماره: 22322
Aa Aa

فروش سرسام آور فيلترشكن های گران قيمت چه معنايي دارد؟ پشت پرده فروش سرسام آور آن ها چه کسانی قرار گرفته اند که جيب مردم را كوچك و كوچك تر می کنند؟

فيلترينگ دردی از صدها درد اين مردم دوا نخواهد كرد؛
آقای رئيسی، فيلترينگ اينترنت را برداريد

اسپادانا خبر| سيدفريور موسوی

 

حدود دوسال از اعمال فيلترينگ در برخی شبکه های اجتماعی در ایران مي گذرد و طی اين دو سال هزینه زیادی از جيب مردم بابت خرید و تهیه فيلترشكن ها ازطريق واسطه ها و فروشندگان غیر مجاز پرداخت شده است؛ سیاستی كه نه مانع حضور كاربران فضای مجازی در شبکه های اجتماعی فیلترشده گردید و نه كنترلی درخور بر روی اين فضا به دولت هديه کرد.

با روی كار آمدن سيدابراهيم رئيسي و با چشم اندازهای خوبی كه او در سخنراني های انتخاباتی خویش بيان داشت مردم دلگرم به وی و كابينه اش شدند چرا كه با خود می گفتند بر روی صندلي رياست جمهوری كسی خواهد نشست كه خود سالها رئيس دستگاه قضا بوده است اما ديری نپائيد كه خوشبينی مردم جای خویش را به بدبينی نسبت به برخی از اعضای كم تحرك کابینه داد.

آقای رئيس جمهور

فيلترينگ اينترنت و فضای مجازی دردی از صدها درد اين مردم دوا نخواهد كرد. نمی توان متصور بود كه تمامی جمعيت ٨٥ ميليونی مردم مظلوم و باشعور ايران با شبكه های معاند در تماس بوده و خدای ناكرده جاسوسی كشورشان را می كنند. اين افراد در ميان مردم وطن پرست ايران زمين جايگاهي ندارند! به اين نكته نيز بايستی اشاره داشت كه اغلب بازاريان و صنوفی كه كار اصلی و درآمد روزانه شان با اينترنت و پهنای باند بوده و هست حدود دوسال است كه در ضرر و زيان مالی وحشتناك قرارگرفته اند و چه بسا كه اغلب مشاغلی كه از طريق فضای مجازی كسب درآمد مي نمودند به تعطيلي كشيده شده اند!

آقای رئيس جمهور

فروش سرسام آور فيلترشكن های آن چنانی و گران قيمت در كشورمان چه معنايي دارد؟ دستور بررسی صادر کنید که پشت پرده فروش سرسام آور آن ها چه کسانی قرار گرفته اند که جيب مردم را كوچك و كوچك تر كرده و می کنند؟ دست مردمی را که هزينه نان شب را برای خريد فيلترشكن پرداخت كرده اند نباید به دلیل ارتباط عده ای معدود با رسانه های معاند از فناوری ها وعلم روز كوتاه کرد. چه بسا خانواده هایی كه نمی توانند ازطريق فضای مجازی و از راهی ارزان با عزيزان خود ارتباط صوتی و تصويری در آنسوی مررزها برقرار نمايند.

پول و رزق و روزی حلالی كه بسیاری از مردم از طريق فضای مجازی كسب می كردند با هزينه های كلان و غيرشرعی فيلترشكن ها از دست رفته است.

آقای رئيسی

فيلترينگ را به خاطر دل شكسته اين مردم بردارید. يادمان باشد كه اين مردم مستحق بهترين ها هستند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان