آمار ابتلا و مرگ روزانه کرونا در ایران باز هم رکورد شکست | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 18:19

آمار ابتلا و مرگ روزانه کرونا در ایران باز هم رکورد شکست

شماره: 11487
Aa Aa

از دیروز تا امروز ۴ هزار و ۸۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ایران شناسایی شده و ۲۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛
آمار ابتلا و مرگ روزانه کرونا در ایران باز هم رکورد شکست

سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران گفت:

از دیروز تا امروز ۲۳ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۸۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۳۷ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۱۳ هزار و ۲۱۹ نفر رسید.

لاری گفت:

در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۹ هزار و ۳۴۹ نفر رسید.

وی افزود: 

تا کنون ۴۱۴ هزار و ۸۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۴۶۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون چهار میلیون و ۳۹۸ هزار و ۷۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری ادامه داد:

استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان