آمار بیماران کووید۱۹ در ایران به ۵۱۷ هزار و ۸۳۵ نفر رسید | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 15:20

آمار بیماران کووید۱۹ در ایران به ۵۱۷ هزار و ۸۳۵ نفر رسید

شماره: 11495
Aa Aa

در ۲۴ ساعت گذشته چهار هزار و ۶۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ایران شناسایی شده و ۲۵۶ بیمار دیگر جان خود را از دست داده اند.

با اعلام سخنگوی وزارت بهداشت ایران؛
آمار بیماران کووید۱۹ در ایران به ۵۱۷ هزار و ۸۳۵ نفر رسید

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران گفت:

در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۴ مهر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، چهار هزار و ۶۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۳۱ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۱۷ هزار و ۸۳۵ نفر رسید.

به گزارش اسپادانا خبر، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: 

با فوت ۲۵۶ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۹ هزار و ۶۰۵ نفر رسیده است.

او گفت:

تاکنون ۴۱۸ هزار و ۵۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۴۶۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۴۲۶ هزار و ۷۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری،البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان